Електронний супровід: https://padlet.com/InnaTrishchuk/book5klas
УРОК 1.1
ТЕМА: Інформаційні технології, їх роль у житті сучасної
людини. Поняття про інформаційні процеси.
ПЛАН:
ПЛАН:
1. ЗАВАНТАЖУЄМО ПРЕЗЕНТАЦІЮ уроку Інформаційні технології, їх роль у житті сучасної людини. Поняття про інформаційні процеси (https://view.genial.ly/615231644c2bc00deb628857)
1.1. Опрацювати (вивчити, повторити) про ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА1.1. Опрацювати (вивчити, повторити) про ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ1.3. Опрацювати (вивчити, повторити) про ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ
2. ВІДКРИВАЄМО ЗОШИТ з інформатики
2.1. Записати в зошиті тему уроку - Інформаційні технології, їх роль у житті сучасної людини. Поняття про інформаційні процеси
2.2. Записати в зошит типи даних (Підручник, ст. 5)
2.3. Записати в зошит інформаційні процеси (Підручник, ст. 5)
2.4. Записати в зошит одиниці вимірювання інформації (Підручник, ст. 9)
3. ВИКОНАТИ. Інтерактивна гра "Інформаційні процеси" (https://wordwall.net/play/22399/365/995)
4. ВИКОНАТИ. Інтерактивна гра "Одиниці вимірювання інформації" (https://wordwall.net/play/22399/771/416)
🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал Підручника ст. 5, 8; підготуватися до тестування
УРОК 1.2
ТЕМА: Комп’ютери та їх різновиди
ПЛАН:
ПЛАН:
1. ВИКОНАТИ ТЕСТ "Одиниці вимірювання інформації"
Код доступу: 8906075
(12 запитань, 12 хвилин)
2. ЗАВАНТАЖУЄМО ПРЕЗЕНТАЦІЮ уроку Комп'ютер та їх різновиди. Складові комп’ютерів, їх призначення (https://view.genial.ly/61268c2e76fb4b0e1a66edfa)
2.1. Опрацювати (повторити) про ПЕРСОНАЛЬНИЙ КОМП'ЮТЕР
4. ВІДКРИВАЄМО ПІДРУЧНИК Інформатика : підручник для 5 кл. закладів загальн. середн. освіти / І.В. Тріщук. —Тернопіль : Навчальна книга — Богдан, 2022. на ст. 12 + Рис. 2. Класифікація персональних комп’ютерів
5. ВІДКРИВАЄМО ЗОШИТ з інформатики
5.1. Записати в зошиті тему уроку - Комп'ютери та їх різновиди
5.2. Записати в зошит схему класифікації персональних комп'ютерів ( в Підручнику ст. 12)
🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал Підручника ст. 12-13
УРОК 1.3
ТЕМА: Складові комп’ютерів, їх призначення
ПЛАН:
ПЛАН:
1. ПОВТОРЮЄМО УСНО
- Як називають персональні комп'ютери, які мають постійне місце перебування?
- У якого персонального комп'ютера роль миші виконує інший пристрій - тачпед?
- Який пристрій називають кишеньковим персональним комп'ютером?
- Який пристрій може працювати без підключення до електричної мережі більше 5 годин?
- Який пристрій доповнений можливостями мобільного телефону?
- У якого пристрою пристрої збереження та опрацювання розміщені в корпусі під клавіатурою?
- У яких пристроїв чутлива до дотиків поверхня екрана?
2.1. Опрацювати (повторити) про АПАРАТНА СКЛАДОВА
2.2. Опрацювати (повторити) про БУДОВА СИСТЕМНОГО БЛОКУ
2.3. Опрацювати (повторити) про ПРИСТРОЇ ВВЕДЕННЯ / ВИВЕДЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ
2.4. Опрацювати (повторити) про ПРИСТРОЇ ПК
3. ВИКОНАТИ:
3.1. "Будова системного блоку" за посиланням https://wordwall.net/play/21554/446/5183.2. "Пристрої введення і виведення інформації" за посиланням https://wordwall.net/play/21554/823/6853.3. "Складові пристрої ПК" за посиланням https://wordwall.net/play/21542/882/481
4. ВІДКРИВАЄМО ЗОШИТ з інформатики
4.1. Пишемо в зошиті тему уроку - Складові комп’ютерів, їх призначення
4.2.Пишемо матеріал з картинки заповнюючи пропуски
🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал Підручника ст. 14-15
УРОК 1.4
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Опис складових комп’ютера, їх призначення,
характеристик
ПЛАН:
ПЛАН:
1. ВИКОНАТИ (повторення)
1.1. https://learningapps.org/watch?v=ppobh8w6t22
1.2. https://learningapps.org/display?v=peposwtzk22
1.3. https://learningapps.org/watch?v=p7esnv0sc22
1.4. https://learningapps.org/display?v=pat6ruwcc22
1.5. https://learningapps.org/view1573883
2. ВИКОНАТИ ТЕСТ "Складові комп’ютерів, їх призначення (5 клас)"
(18 запитань, 12 хвилин, код у вчителя)
3. ВІДКРИВАЄМО ЗОШИТ з інформатики
3.1. Пишемо в зошиті за поданим зразком на малюнку
3.2. Заповнити другий стовпець, досліджуючи свій смартфон
УРОК 1.5
ТЕМА: Загальне поняття про операційну систему та її інтерфейс. Загальне поняття про програмне забезпечення. Запуск програм, завершення її роботиПЛАН:
1. ЗАВАНТАЖУЄМО ПРЕЗЕНТАЦІЮ уроку Загальне поняття про операційну систему та її інтерфейс. Об’єкти файлової системи, їх властивості та операції над ними (https://view.genial.ly/6152c77af8d76c0dd735a052)
1.1. Опрацювати (повторити) про ОПЕРАЦІЙНА СИСТЕМА
1.2. Опрацювати (повторити) про ГРАФІЧНИЙ ІНТЕРФЕЙС
1.3. Опрацювати (повторити) про ПУСК
1.4. Опрацювати (повторити) про РОБОЧИЙ СТІЛ
1.5. Опрацювати (повторити) про ПЕРЕГЛЯД ЗАВДАНЬ
ВІДЕО-ПОВІДОМЛЕННЯ в допомогу
2. ВИКОНАТИ ОНЛАЙН-ВПРАВИ:
3. ВИКОНАТИ ПРАКТИЧНО
3.1. Відкрити головне (Пуск) меню ОС вашого комп'ютера. Вкажіть список найчастіше використовуваних програм для роботи на вашому ПК3.3. Відкрити вікно будь-якого об'єкта на вашому ПК (наприклад Пуск- Налаштування). Які операції можна виконати з об'єктом Вікно3.2. Відкрити контекстне (правою кнопкою миші) меню Робочого столу. Вкажіть список активних команд, які може виконати користувач з даним об'єктом.
3.4. Індикатори яких об'єктів розміщено на Панелі завдань вашого ПК? Як змінити їх налаштування?
4. ВІДКРИВАЄМО ЗОШИТ з інформатики
4.1. Пишемо в зошиті тему уроку - Загальне поняття про операційну систему та її інтерфейс. Програмне забезпечення. Запуск програм, завершення її роботи
4.2. Вставити пропущені слова та пишемо в зошиті:
Ввімкнувши комп’ютер завантажується ……….. ……….. .
На мобільному комп’ютері завантажується операційна система (ОС) ………
На ноутбук (нетбук, стаціонарний ПК) може бути встановлено такі ОС: ……….., ……….., ………….. тощо.
Після завантаження ОС на екрані монітора відображається ....... ..... .
В нижній частині робочого столу розміщено …… …….
Кнопка ПУСК дозволяє відкрити ………. (основне) меню операційної системи.
Натиснувши правою кнопкою миші по будь-якому об’єкту ОС викликають …….. меню.
На панелі завдань розміщені ………. дати й часу, мови, звуку тощо.
Будь-який об’єкт ОС відкривається у ……… .
З об’єктом Вікно можна виконати такі операції: закрити, згорнути на ………. ……….., …………, перемістити на робочому столі, …………
УРОК 1.6
ТЕМА: Об’єкти файлової системи, їх властивості та операції над нимиПЛАН:
1. ПОВТОРЕННЯ1.1. Ланцюг слів ОС - Робочий стіл - WIMP - Меню (головне, контекстне) - Вікно
2. ВИКОНАТИ ПРАКТИЧНО
2.1. Відкрити вікно з відомостями про операційну систему на вашому комп'ютері
2.2. Зробити скріншот (фото) та надіслати (прикріпити до щоденника) вчителю на перевірку
3. ВИКОНАТИ ОНЛАЙН-ВПРАВИ:
3.3. Файли і папки (тест) (https://learningapps.org/watch?v=pn70ocw0v20)
4. ВИКОНАТИ ТЕСТ "Операційна система (ОС). Графічний інтерфейс. Об'єкти ОС"
(16 запитань, 10 хвилин, код у вчителя)
УРОК 1.7
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Упорядкування інформації на комп'ютері, виконання основних операцій з об’єктами файлової системи (працюємо з папками та файлами)
ПЛАН:
1.1. Опрацювати (ВИВЧИТИ) про ФАЙЛОВА СИСТЕМА
АБО ->2. ВИКОНАТИ. ПРАЦЮЄМО З КОМПЮТЕРОМ (крім смартфона)
Результат (скріншоти, фото вміст папок ) надіслати вчителю (прикріпити до щоденника)
АБО -> 2. ВИКОНАТИ. ПРАЦЮЄМО З МОБІЛЬНИМ КОМП'ЮТЕРОМ (СМАРТФОН)
2.2. Відкрити фото через Диспетчер файлів - Зображення
2.3. Виділити фото (затиснути на екрані) - "Три крапки" у верхньому правому кутку - Перемістити - Створити папку "Мої фото" - відкрити паку "Мої фото" - Вставити
2.4. Повернутися до папки "Мої фото" (відкрити папку)
2.5. Виділити фото у папці "Мої фото" - "Три крапки" у верхньому правому кутку - Перейменувати - вказати власне Прізвище та Ім'я
2.6. Виділити фото - "Три крапки" у верхньому правому кутку - Копіювати - вказати папку "Мої фото"- Вставити
2.7. Відкрити папку "Мої фото" - "Три крапки" у верхньому правому кутку папки - Переглянути за - Список
2.8. Результат (скріншот, фото вміст папки) надіслати вчителю (прикріпити до щоденника)
3. ВИКОНАТИ ОНЛАЙН-ВПРАВИ:
Результат (фото) надіслати вчителю (прикріпити до щоденника)
Повторити матеріал
Відео-урок Урок-5 клас. Операційна система. Графічний інтерфейс. Об'єкти. Вікно (https://youtu.be/egZ8pzooiFA
Відео-урок Урок-5 клас. Файли, папки та операції над ними (https://youtu.be/DG0rC0u9PoQ
Немає коментарів:
Дописати коментар