Улинець Людмила Миколаївна
Регіон: Україна, м. ЗапоріжжяМісце роботи: Запорізька гімназія №75 (стара назва - Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №75)Директор: Мацкуляк Юлія ВікторівнаАдреса: Заводський р-н, вул. Історична, буд. 92 (індекс: 69009)Посада: вчитель інформатики (з 2004 року)
Освіта
Вищий навчальний заклад: ЗНУ (Запорізький національний університет, 1999 - 2004 рік)Спеціальність: МатематикаКваліфікація: Магістр математикиВищий навчальний заклад: ЗОІППО (Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2014-2015 рік)Спеціальність: Технологічна освітаКваліфікація: вчитель інформатики
Атестація
👧 10 березня 2015 р., спеціаліст I категорії, педагогічне звання "Cтарший учитель", Творчий звіт. Атестація 2016 року👧 4 квітня 2017 р., вища категорія, педагогічне звання "Cтарший учитель", Творчий звіт. Атестація 2017 року👧 6 квітня 2021 р., вища категорія, педагогічне звання "Учитель-методист", Творчий звіт.
Термін: 2021 - 2026 (5 років)
1 етап - інсталяційний. Етап передбачає створення певного настрою на самостійну роботу; вибір мети роботи, виходячи з науково-методичної теми (проблеми) школи; формулювання особистої індивідуальної теми, осмислення послідовності своїх дій.Використання сучасних цифрових інструментів для забезпечення ефективного дистанційного й змішаного навчання в кризових умовах
2 етап - навчальний. Етап, на якому педагог знайомиться з психолого-педагогічною та методичною літературою з обраної проблеми.
3 етап - практичний. Етап, під час якого відбувається накопичення педагогічних фактів, їх відбір та аналіз, перевірка нових методів роботи, постановка експериментів. Практична робота продовжує супроводжуватися вивченням літератури.
4 етап - теоретичне осмислення, аналіз та узагальнення накопичених педагогічних фактів. На даному етапі доцільно організувати колективне обговорення прочитаної педагогічної літератури; творчі звіти про хід самоосвіти на засіданнях методичних комісій; відвідування з обговоренням відкритих уроків та інші колективні форми роботи.
5 етап - підсумково-контрольний. Етап, на якому педагог має підбити підсумки своєї самостійної роботи, узагальнити спостереження, оформити результати. При цьому головним є опис проведеної роботи, встановлених фактів, їх аналіз, теоретичне обґрунтування результатів, формулювання загальних висновків та визначення перспектив у роботі.
Сертифікати:
2022 - 2023 н.р.
- Вебінар Безпечне цифрове освітнє середовище закладу освіти – бесіда з ChatGPT, ТН 7124312610LU, 6 годин (0,2 кредиту ECTS), дата отримання: 17.05.2023
- ...
Результативність педагогічної діяльності
Розміщення конспекту уроку інформатики в 5-му класі на ЗапоВікі:
♦ Поняття графічного редактора, його призначення. Середовище растрового графічного редактора
Міська педагогічна виставка перспективного досвіду:
- Період: 2013-2014 н.р.
- Анотація: посилання
- Зміст роботи: Використання навчально-ігрових завдань як засіб підвищення зацікавленості та мотивації навчання п’ятикласників на уроках інформатики
- Результат: Диплом ІІ ступеню
Десятий всеукраїнський конкурс Microsoft «Вчитель-новатор»
- Період: лютий 2014 р.
- Зміст роботи:Електронні навчальні посібники
- Результат: Сертифікат (автор однієї зі ста кращих конкурсних робіт, лауреат X Всеукраїнського конкурсу Microsoft «Вчитель-новатор»)
Одинадцятий всеукраїнський конкурс Microsoft «Вчитель-новатор»
Період: січень - березень2015 р.
- Назва конкурсної роботи: Використання навчально-ігрових завдань як засіб підвищення зацікавленості та мотивації навчання п’ятикласників на уроках інформатики
- Зміст роботи:Відеоролик
Період: січень - березень 2015 р.
- Назва конкурсної роботи:Проект "Обираємо майбутню професію"
- Результат: ДИПЛОМ (автор однієї зі 27 кращих Проектів конкурсу, лауреат XI Всеукраїнського конкурсу Microsoft «Вчитель-новатор»)
Розміщення конспекту уроку інформатики в 5-му класі на ЗапоВікі:
♦ Поняття графічного редактора, його призначення. Середовище растрового графічного редактора
Міська педагогічна виставка перспективного досвіду:
- Період: 2015-2016 н.р.
РОБОТА: Переглянути
Сторінки: Техніка безпеки, Посібники, Помічник
- Зміст роботи: Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках інформатики через педагогічну співпрацю
- Результат: Диплом ІІ ступеню
за визначні досягнення у навчання та вихованні підростаючого покоління в номінації "Вчителі-предметники, вихователі, класні керівники - переможці Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року"" |
Міська педагогічна виставка перспективного досвіду:
- Тема: Веб-ресурс «Інформатика в 75 школі» як засіб взаємодії та комунікації в освітньому процесі
- Анотація
- Період: 2017-2018 н.р.
- Досвід роботи
- Результат: Диплом ІІ ступеню
Міська педагогічна виставка перспективного досвіду:
- Тема: ......
- Анотація ...
- Період: 2019-2020 н.р.
- Досвід роботи ...
- Результат: Диплом за І місце
Он-лайн ресурси
♦ Сторінка за ЗапоВікі
♦ Творча лабораторія
♦ Проект з теми "Математика - цариця наук чи забаганка суспільства"
♦ Сторінка за ЗапоВікі
♦ Творча лабораторія
♦ Проект з теми "Математика - цариця наук чи забаганка суспільства"
Немає коментарів:
Дописати коментар