Урок 5 клас. Розділ - Мережеві технології та Інтернет

Електронний супровід: https://padlet.com/InnaTrishchuk/book5klas 
УРОК КМ-1      
ТЕМА: Поняття про глобальну мережу Інтернет та її призначення. Браузери, їх призначення, використання та налаштування.
ПЛАН:
Відповідаємо усно на запитання:
1.1. Комп'ютерна мережі - це .... ст. 29
1.2. Комп'ютерні мережі бувають: .........., ..........., ............. ст. 29
1.3. Локальна мережа ...... ст. 30
1.4. Глобальна мережа ..... ст. 30
1.5. Інтернет - це ...... ст. 30
1.6. Мобільний інтернет - це ..... ст. 30
1.7. Wi-Fi — технологія ..... ст. 31
1.8. Браузер — програма, що дає можливість ..... ст. 32
2. ВИКОНАТИ. Онлайн-вправи
2.1. Браузери мережі Інтернет https://learningapps.org/view8440236 
2.2. Знайди відповідність https://wordwall.net/play/22606/758/956
2.3.  Будова мобільної версії Google Chrome https://wordwall.net/play/22606/952/801 
2.4. Ключові поняття https://wordwall.net/play/22607/120/765 
3. ВИКОНАТИ. Практична робота за персональним комп'ютером
3.2. Виконати Завдання 1.1.

4. ВІДКРИВАЄМО ЗОШИТ з інформатики

4.1. Пишемо в зошиті тему уроку - Поняття про глобальну мережу Інтернет та її призначення. Браузери, їх призначення, використання та налаштування.
4.2. Заповнити схему в зошиті

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Заповнити схему згідно завдання 4

УРОК КМ-2      
ТЕМА: Сайти, розміщення інформації на сайтах. Навігація по сайтах. Пошукові системи, їх призначення
ПЛАН:
1. ВІДКРИВАЄМО  презентацію "Сайти, розміщення інформації на сайтах. Навігація по сайтах. Пошукові системи, їх призначення" за посиланням https://view.genial.ly/61563b8714b7a90df81c9318
1.1. Опрацювати ВЕБСАЙТ
1.2. Опрацювати БУДОВА САЙТУ
1.3. Опрацювати НАВІГАЦІЯ ПО САЙТУ
1.4. Опрацювати ПОШУКОВА СИСТЕМА
1.5. Опрацювати УКРАЇНСЬКІ ПОШУКОВІ СИСТЕМИ
2. ВИКОНАТИ інтерактивні вправи
2.1. Ключові поняття https://wordwall.net/play/22697/387/472
2.2. Встав пропущене слово https://wordwall.net/play/22697/655/823 
2.3. Способи пошуку інформації https://wordwall.net/play/22697/701/295
3. ВИКОНАТИ. Практична робота за персональним комп'ютером
3.2. Виконати Завдання 1
4. ВИКОНАТИ ІНДИВІДУАЛЬНО. Практична робота за персональним комп'ютером
4.2. Виконати Завдання 2 в зошиті (таблицю перемалювати)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Підготуватися до тестування

УРОК КМ-3      
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Пошукові системи, їх призначення.
ПЛАН:
1. ВІДКРИВАЄМО ЗОШИТ з інформатики
1.1. Пишемо в зошиті - Інформаційний диктант
1.2. Відповідаємо на запитання Диктант на самоперевірку - Компютерні мережі (https://drive.google.com/file/d/1aQE2tu4pocN3yUA6vcZgRGOxSHU6DA4_/view?usp=share_link)
1.3. Виконуємо самоперевірку Інформаційний диктант-Компютерні мережі. Самоперевірка (https://drive.google.com/file/d/1LJi328Tfi0MvDege3deDfb2KgzjneNYJ/view?usp=share_link). Навпроти вірної відповіді позначаємо +
1.4. Фото записів надіслати вчителю
2. ВИКОНАТИ
2.1. Пишемо в зошиті - Пошукові системи
2.2. Оберіть та запишіть в зошит адреси веб-сайтів, які мають функції пошукових систем
3. ВИКОНАТИ ІНДИВІДУАЛЬНО. Таємниця і значення вашого імені. Пошук відповідей. Результат в зошиті (у вигляді таблиці) 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
 
УРОК КМ-4      
ТЕМА: Прості методи та алгоритми пошуку. Ключові слова, запити пошуку.
ПЛАН:
1. 
ВИКОНАТИ ТЕСТ за посиланням 
2. ВИКОНАТИ інтерактивні вправи
2.1. Етапи пошуку інформації в Інтернеті https://wordwall.net/play/22930/966/286
2.2. Основні визначення https://wordwall.net/play/22932/317/464
2.3. Формування правильних запитів https://wordwall.net/play/22932/680/263
3. ЦІКАВИНКА. Приховані можливості Google
Уведіть (скопіювати - вставити) у поле пошуку Google дані запити по черзі:
- do a barrel roll 
- google gravity
- google space
- google sphere
- zerg rush
- www.google.com/logos/2011/lespaul.html

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

УРОК КМ-5      
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Особливості пошуку різних типів інформації в Інтернеті.
ПЛАН:
1.  КОЛЕКТИВНА ПРЕЗЕНТАЦІЯ на тему "Мультфільми нашого дитинства"
Перейдіть за посиланням. Заповнити один слайд за поданим зразком використовуючи пошукові системи для формування запитів різного типу
2.  АНАЛІЗУЄМО зображення головної (домашньої сторінки) пошукової системи
Відповідаємо усно
3.  ВИКОНАТИ  за алгоритмом для пошуку відповіді
Визначити назви зображених рослини 
 
4.  ВИКОНАТИ  за алгоритмом для пошуку відповіді

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

УРОК КМ-6      
ТЕМА: Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету. Ресурси для перевірки достовірності інформації
ПЛАН:
1. ПЕРЕГЛЯНУТИ презентацію "Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету. Ресурси для перевірки достовірності інформації"
за посиланням https://view.genial.ly/615e0921e82ffe0df2872e29

2. ВИКОНАТИ інтерактивні вправи
2.1. Як розпізнати фейк https://wordwall.net/play/23082/468/269 
2.2. Збереження зображення https://wordwall.net/play/23082/648/889
2.3. Завантаження текстової інформації https://wordwall.net/play/23082/847/877

 3. ВИКОНАТИ. Розгадати ребуси - відповідь одне слово!

Завдання: Розгадай ребус. Запиши в зошит слово (поняття). Знайди визначення поняття в мережі Інтернет. Перепиши в зошит
3.1. 
дне слово)
3.2. 
 (одне слово)
3.3. 
 (одне слово)
3.4. 
 (одне слово)
3.5. 
(одне слово)


УРОК КМ-7      
ТЕМА: ....
ПЛАН:
1. ПЕРЕГЛЯНУТИ презентацію
2. ВИКОНАТИ інтерактивні вправи
2.1. Основні визначення https://wordwall.net/play/23128/628/383
2.2. Правила безпесного Інтернету https://wordwall.net/play/23128/267/142
2.3. Правильні відповіді "Академічна доброчесність"  https://wordwall.net/play/23127/487/393
3. ВИКОНАТИ завдання колективно (усно) на уроці
4. ВИКОНАТИ завдання індивідуально. Аудіо-повідомлення
4.1. Знайдіть з використанням мережі Інтернет до 10 правил безпечного користування Інтернетом.  
4.2. Використовуючи будь-яку програму для запису звуку (що є в наявності на вашому комп'ютері, наприклад на смартфоні Диктофон) або онлайн-ресурс  https://vocaroo.com/, запишіть до 10 "Правил безпечного користування Інтернетом". 
В кінці аудіо-запису вказати: учень якого класу, школа, прізвище та Ім'я
4.3. Звуковий файл ПБК Інтернетом. Прізвище та Ім'я учня.mp3 надіслати вчителю на перевірку

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Немає коментарів:

Дописати коментар