4.1. Пишемо в зошиті тему уроку - Алгоритми та їх роль в житті людини. Виконавець4.2. В зошиті пишемо відповіді на запитання (шукати в підручнику Інформатика : підручник для 5 кл. закладів загальн. середн. освіти / І.В. Тріщук. —Тернопіль : Навчальна книга — Богдан, 2022. на ст. 133 - 135)
1. Що називають алгоритмом?2. Кого називають виконавцев команд алгоритму? Хто може бути виконавцями команд алгоритму?3. Для чого призначена спеціальна програма Scratch?4. Що є програмними об’єктами в середовищі Scratch?5. Які властивості має спрайт в Scratch?6. Які властивості має сцена в Scratch?7. Які об'єкти містить проєкт створений в Scratch?
Д1. Відкриваємо підручник Інформатика : підручник для 5 кл. закладів загальн. середн. освіти / І.В. Тріщук. —Тернопіль : Навчальна книга — Богдан, 2022. на ст. 136
Д2. Виконати Завдання 1. Діалог ст. 136 - 137 в середовищі https://scratch.mit.edu/ (Скретч онлайн).
Д3. Надіслати на первірку файл або фото (скріншот) проєкту на перевірку
АРХІВ. Виконати на оцінку тест Команди і виконавці (перейдіть за посиланням) (11 запитань, 8 хв.)
УРОК АП-2
Надіслати вчителю файл (фото) на перевірку
2.1. В проєкті змінити з бібліотеки тло на Blue Sky
2.2. Змінити ім'я спрайту Спрайт 1. Вказати нове ім'я Учень
2.3. Змінити розміри спрайту. Встановити значення 125
2.4. В блок команд в ділянці скриптів на початку проєкту додайте блок надати а значення 0
2.5. Аналогічно додайте блоки команд для відображення значення 0 для всіх інших змінних величин: б, сума, різниця, добуток, ділення
2.6. Перейменуйте змінну величину різниця. Вказати нове ім'я а-б (різниця)
2.7. Аналогічно перейменуйте змінну величину ділення. Вказати нове ім'я а/б (ділення)
2.8. Аналогічно перейменуйте змінну величину сума. Вказати нове ім'я а+б (сума)
2.9. Аналогічно перейменуйте змінну величину добуток. Вказати нове ім'я а*б (добуток)
Надіслати вчителю зі змінами файл (фото) проєкту на перевірку
1.1. Опрацювати СПОСОБИ ОПИСІВ АЛГОРИТМІВ1.2. Опрацювати БАЗОВІ АЛГОРИТМІЧНІ СТРУКТУРИ1.3. Опрацювати ЗМІННІ1.4. Опрацювати ДАТЧИК1.5. Опрацювати ОПЕРАТОРИ
https://learningapps.org/view104540143. ВИКОНАТИ ІНДИВІДУАЛЬНО
3.1. Пишемо в зошиті тему уроку - Способи опису алгоритму3.2. В зошиті пишемо, заповнюючи пропуски
4.1. ЗАВДАННЯ. Складіть проєкт для обчислення площі S = a*b та периметру P =2*a+2*b прямокутника, де a і b - довільні числа.
4.2. БЛОК-СХЕМА:
4.3. ІНСТРУКЦІЯ за посиланням: https://drive.google.com/file/d/19e6wFSnkUAEJ0CkBkAv--6aMLF5mUzFz/view
УРОК АП-4
1. ВИКОНАТИ тест Команди та виконавці. Алгоритми. Способи опису алгоритмів за посиланням https://forms.gle/twDoN4LCHp6xejRe6
Тест - https://forms.gle/twDoN4LCHp6xejRe6
Запитань - 11Час - 15 хвилинКіллькість спроб - 2 рази. Буде зараховано кращий результатУважно читайте умову запитання!
2. ПІДГОТУВАТИСЯ до усного опитування на оцінку за хмарою слів Алгоритми та програми. 5 (6) клас
Хмара слів Алгоритми та програми. 5 (6) клас
Положення спрайтів на Сцені. Координати
2.1. Довжина Сцени?2.2. Висота Сцени?2.3. Координати центру Сцени? х = ..? y = ...?
3.1. Виконати алгоритм
3.2. Які команди в потрібній послідовності необхідно додати до алгоритму, щоб намалювати квадрат?
Положення спрайтів на Сцені. Переміщення в точку з координатами (x;y)
Завдання: Намалювати квадрат зі стороною завдовжки а см. Обчислити периметр фігури і вивести результат на екран.Інструкція:
5.2. + 2 бали Внести доповнення (зміни) до проєкту для обчислення площі фігури і виведення результату на екран
Результат: Надіслати на первірку файл або фото (скріншот) проєкту на перевірку
УРОК АП-6
1. ВИКОНАТИ тест Лінійні алгоритми. Проєкти в Скретч за посиланням https://forms.gle/S3vXNWoHsYjSvPBv6
Тест - https://forms.gle/S3vXNWoHsYjSvPBv6
Час - 25-30 хвилинЗапитань - 19
Кількість балів (КБ) - 22
Оцінка = КБ / 2
Кількість спроб - 2 рази. Буде зараховано кращий результатУважно читайте умову запитання!
УРОК АП-7
Хмара слів Алгоритми та програми. 5 (6) клас
Виконати алгоритм блок-схеми. Під час виконання команди Задумайте число вкажіть ваш день народження.
ІНСТРУКЦІЯ: Програма для визначення вікової категорії. Інструкція за посиланням https://drive.google.com/file/d/1PcdS9zy05b-LFGmCceJM23Eaosp7xUu3/view
УРОК АП-8
Хмара слів Алгоритми та програми. 5 (6) клас
2. АНАЛІЗУЄМО алгоритм поданий у виглдяі блок-схеми (колективно, усно)
6.1. Зробити 4 пори року - Зима, Весна, Літо, Осінь6.2. Змінити сцену, щоб вона змінювалася відносно пори року6.3. Вдосконалити програмний код зміною самого спрайта або редагуванням спрайта відносно пори року
УРОК АП-9
Хмара слів Алгоритми та програми. 5 (6) клас
2.1. Умова та рішення до задачі (читаємо, аналізуємо):2.2. Блок-схема (аналізуємо):2.3. Створити проєкт за інструкцією https://drive.google.com/file/d/1bWNz4N6xIyGf_mW8_WrOuvDCNvqhQX_d/view?usp=share_link
Запитань - 12Час - 15 хвилин
УРОК АП-10 + АП-11
Хмара слів Алгоритми та програми. 5 (6) клас
1.1. Опрацювати ЦИКЛ1.2. Опрацювати ТІЛО ЦИКЛУ1.3. Опрацювати ЦИКЛ З ЛІЧИЛЬНИКОМ1.4. Опрацювати ЦИКЛ З ПЕРЕДУМОВОЮ
3. ВИКОНУЄМО алгоритм поданий у вигляді блок-схеми (колективно)
Який результат виконання
Scratch. Вкладені цикли: з лічильником, з передумовою. Проєкт "Візерунок" за посиланням https://youtu.be/IgdvDYCD7Gw
ТЕСТ?
9-11 балів Відео-інструкція Scratch. Цикл з лічильником. Малюємо геометричні фігури - прямокутник та квадрат (https://youtu.be/qbUkeeOIs_k)+1 бал Доповнити проєкт який дозволить малювати геометричні фігури (прямокутник, квадрат, коло тощо) з введенням з клавіатури будь-яких значень величин.
УРОК АП-13 + АП-14
Хмара слів Алгоритми та програми. 5 (6) клас
2.1. Перейдіть за посиланням https://drive.google.com/file/d/1Fcg2zvJuWhGOo4Gb8ymlocdgSBoS3ILa/view?usp=share_link2.2. Запишіть вірні відповіді (літери)
3.2. Додати кнопку з написом Вихід. Запрогромувати на кнопку- Зупинити все- перемістити виконавця в центр сцени- приховати виконавця
3.3. Додати до програмного коду виконавця команду (команди), яка змінить тло сцени на будь-який, доданий з бібліотеки
або
інструкція в підручнику Інформатика : підручник для 5 кл. закладів загальн. середн. освіти / І.В. Тріщук. —Тернопіль : Навчальна книга — Богдан, 2022. на ст. 192 - 202
Тема: Алгоритми з повторенням
3.1. Приклади циклічних процесів
3.2. Визначення цикулу; алгоритму з повторенням;
3.3. Записати блок-схему алгоритму про діжку, відро та колодязь;
4.1. Виконати завдання №1 ст. 192 письмово в зошиті
4.2. Виконати завдання №3 ст. 192 письмово в зошиті
Тема: Інструктаж з БЖД. Алгоритми з повторенням
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал уроку; підготуватися до підсумкового тестування з теми "Алгоритми та програми"
Тема: Інструктаж з БЖД. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів
Завдання:
1. Тест - підсумок "Базові конструкції алгоритмів"
2. Працюємо з комп'ютером ст. 190 - 192
Немає коментарів:
Дописати коментар