Урок 6 клас. Розділ - Алгоритми та програми (2 частина)

  УРОК АП-7   

ТЕМА: Вкладені алгоритмічні структури розгалуження
ПЛАН:


3. ВІДКРИВАЄМО зошит з інформатики:
3.1. Записуємо тему уроку - Вкладені розгалуєення
3.2. Записати відповідь - Який фрагмент алгоритму називають з вкладеним? 
(ст. 101  Інформатика 6 клас. авторський колектив: Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько. 2019 р. - 131 ст. на )
3.3. Виконайте алгоритм Мал. 3.28 ст. 103 при такому наборі: комп'ютер загадав число 12учень загадав число 10. Результат записати у вигляді таблиці в зошиті (дивитися відеоурок)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: 
  • Ст. 100 - 104 (опрацювати); 
  • виконати алгоритм (4 бали) Мал. 3.29 ст. 104 (результат в зошиті у вигляді таблиці з двох стовпців: команда та результат; фото на перевірку)

  УРОК АП-8   

ТЕМА:  Інструктаж з БЖД. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження
ПЛАН:

1. ВИКОНАТИ за відео-уроком "Робота в Скретч онлайн. Вкладене розгалуження" (https://youtu.be/MVVkV10m5mo)
Надіслати вчителю файл на перевірку
2. ВИКОНАТИ 
Надіслати вчителю файл на перевірку 


  УРОК АП-9   

ТЕМА:  Інструктаж з БЖД. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження

1. ВІДПОВІДАЄМО в зошиті
Надіслати відповіді на перевірку 
2. АНАЛІЗУЄМО алгоритм проекту для виконавця
3. ВИКОНУЄМО завдання №8 ст. 109 в середовищі https://scratch.mit.edu/
Надіслати вчителю файл на перевірку 


  УРОК АП-10   

ТЕМА:  
ПЛАН:

1. Повторюємо усно

Конструкції алгоритмів: лінійні, з розгалуженням, з повторенням (цикл)

2. Уважно переглянути відео-урок "Алгоритми з повторенням. Цикл з лічильником. Діжка, відро та колодязь"(https://youtu.be/_FK-hbv8NhM)

3. Відкриваємо зошит з інформатики

3.1. Пишемо тему уроку - Алгоритми з повторенням

3.2. Записати в зошиті закінчивши речення:

Приклади циклічних процесів: .........................

Цикл - це фрагмент алгоритму, у якому .........

Алгоритм з повторенням - це алгоритм ......... 

Цикл з лічильником доцільно використовувати коли .......

Цикл з лічильником має загальний вигляд - повторити .........

4. Виконати онлайн-вправу "Базові конструкції алгоритмів" за посиланням https://learningapps.org/view11733107

5. Працюємо в Скретч

5.1. Завантажити https://scratch.mit.edu/

5.2. Написати проєкт в середовищі Скретч згідно вказаного алгоритму у вигляді блок-схеми



  УРОК АП-10   

ТЕМА:  Вкладені алгоритмічні структури повторення
ПЛАН:

1. Повторення матеріалу за презентацією "Алгоритми та програми: лінійні, з розгалуженням, з повторенням"

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) ст. 90 - 92, 100 - 104;
2) Мал. 3.12 ст. 93, Мал. 3.13 ст. 94 (в одному проекті, два спрайти)

  УРОК АП-11   

ТЕМА:  Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
ПЛАН:

1. Тест-опитування на оцінку 
"Базові конструкції алгоритмів"
2. Ст. 114 Мал. 3.40 - реалізувати в середовищі Scratch2 (або онлайн Скретч)
3. Завдання №7 або №9 ст. 118

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Завдання № 8 ст. 118

  УРОК АП-12   

ТЕМА:   Змінні та оператори
ПЛАН:


Надіслати вчителю файл на перевірку 
2. ДОДАТКОВЕ ЗАВДАННЯ. Додати новий спрайт. Продумати його роль в проєкті та створити відповідні скрипти

  УРОК АП-13   

ТЕМА:  Змінні та оператори порівняння. Проєкт "Яке число більше?"
ПЛАН:

1. ВИКОНАТИ за інструкцією 
2. ДОДАТКОВЕ ЗАВДАННЯ. 
Створити проєкт в якому виконавець виводить одне з повідомлень: Число додатнє, Число відємне чи Число дорівнює нулю. В проєкті створити одну змінну величину, наприклад а. Виводити відповідне повідомлення при умовах коли a > 0, a < 0 чи a = 0

  УРОК АП-14   

ТЕМА:  Змінні та оператори порівняння. Проєкт "Вгадай яке число загадав комп'ютер"
ПЛАН:


2. ДОДАТКОВЕ ЗАВДАННЯ. 
Внесіть зміни до проєкту. Додайте блоки з такими умовами. Якщо число учня більше 20 то вивести повідомлення "Увага. Ввів число число більше 20". Якщо число учня менше 1 то вивести повідомлення "Увага. Ввів число число менше 1"

  УРОК АП-15   

ТЕМА:  Змінні та оператори. Виконання арифметичних операцій
ПЛАН:

1. ВИКОНАТИ. Обчислення значення виразу
1.1. Складіть проєкт для обчислення значення виразу (2*x+y)*(2*x-y) де x і y - довільні числа за інструкцією Обчислити значення виразу. Написати проєкт в Скретч в середовищі https://scratch.mit.edu/ 
1.2. Надіслати вчителю файл на перевірку 
2. ВИКОНАТИПрямокутник
2.1. Складіть проєкт для обчислення площі S = a*b та периметру P = 2*a+2*b прямокутника, де a і b - довільні числа.
2.2. Надіслати вчителю файл на перевірку 




ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Створіть проєкт "Втеча колобка від Бабусі" (спрайти: колобок, бабуся, піч, стіна з дверима). 
Орієнтований сценарій



Немає коментарів:

Дописати коментар