УРОК АП-7
ТЕМА: Вкладені алгоритмічні структури розгалуження
ПЛАН:
3.1. Записуємо тему уроку - Вкладені розгалуєення3.2. Записати відповідь - Який фрагмент алгоритму називають з вкладеним?(ст. 101 Інформатика 6 клас. авторський колектив: Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько. 2019 р. - 131 ст. на )
3.3. Виконайте алгоритм Мал. 3.28 ст. 103 при такому наборі: комп'ютер загадав число 12, учень загадав число 10. Результат записати у вигляді таблиці в зошиті (дивитися відеоурок)
- Ст. 100 - 104 (опрацювати);
- виконати алгоритм (4 бали) Мал. 3.29 ст. 104 (результат в зошиті у вигляді таблиці з двох стовпців: команда та результат; фото на перевірку)
УРОК АП-8
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження
ПЛАН:
Надіслати вчителю файл на перевірку
Завдання №10 ст. 109 за підручником Інформатика 6 клас. авторський колектив: Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько. 2019 р. - 131 ст. на
Надіслати вчителю файл на перевірку
УРОК АП-9
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження
Запитання №1, №2, №3, №4 ст. 107 - 108 за підручником Інформатика 6 клас. авторський колектив: Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько. 2019Надіслати відповіді на перевірку
Надіслати вчителю файл на перевірку
УРОК АП-10
ТЕМА:
ПЛАН:
1. Повторюємо усно
Конструкції алгоритмів: лінійні, з розгалуженням, з повторенням (цикл)
2. Уважно переглянути відео-урок "Алгоритми з повторенням. Цикл з лічильником. Діжка, відро та колодязь"(https://youtu.be/_FK-hbv8NhM)
3. Відкриваємо зошит з інформатики
3.1. Пишемо тему уроку - Алгоритми з повторенням
3.2. Записати в зошиті закінчивши речення:
Приклади циклічних процесів: .........................
Цикл - це фрагмент алгоритму, у якому .........
Алгоритм з повторенням - це алгоритм .........
Цикл з лічильником доцільно використовувати коли .......
Цикл з лічильником має загальний вигляд - повторити .........
4. Виконати онлайн-вправу "Базові конструкції алгоритмів" за посиланням https://learningapps.org/view11733107
5. Працюємо в Скретч
5.1. Завантажити https://scratch.mit.edu/
5.2. Написати проєкт в середовищі Скретч згідно вказаного алгоритму у вигляді блок-схеми
УРОК АП-10
ТЕМА: Вкладені алгоритмічні структури повторення
ПЛАН:
УРОК АП-11
ТЕМА: Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
ПЛАН:
2. Ст. 114 Мал. 3.40 - реалізувати в середовищі Scratch2 (або онлайн Скретч)
УРОК АП-12
Надіслати вчителю файл на перевірку
УРОК АП-13
Змінні та оператори порівняння. Яке число більше (https://drive.google.com/file/d/10TdLholJeKv77Q1SJAQW_2tl8n6sd4Ta/view?usp=share_link). Надіслати вчителю файл на перевірку
Створити проєкт в якому виконавець виводить одне з повідомлень: Число додатнє, Число відємне чи Число дорівнює нулю. В проєкті створити одну змінну величину, наприклад а. Виводити відповідне повідомлення при умовах коли a > 0, a < 0 чи a = 0
УРОК АП-14
Внесіть зміни до проєкту. Додайте блоки з такими умовами. Якщо число учня більше 20 то вивести повідомлення "Увага. Ввів число число більше 20". Якщо число учня менше 1 то вивести повідомлення "Увага. Ввів число число менше 1"
УРОК АП-15
1.1. Складіть проєкт для обчислення значення виразу (2*x+y)*(2*x-y) де x і y - довільні числа за інструкцією Обчислити значення виразу. Написати проєкт в Скретч в середовищі https://scratch.mit.edu/1.2. Надіслати вчителю файл на перевірку
2.1. Складіть проєкт для обчислення площі S = a*b та периметру P = 2*a+2*b прямокутника, де a і b - довільні числа.2.2. Надіслати вчителю файл на перевірку
Немає коментарів:
Дописати коментар