Урок 7 клас. Розділ - Служби Інтернету


Урок ЕС-1
ТЕМА: Поштові служби Інтернету. Інструктаж з БЖД. Створення електронної скриньки. 
ЗАВДАННЯ:
2. ВИКОНАТИ. Відповідаємо на запитання:
2.1. Що таке електронна пошта? (ст. 5, усно)
2.2. Які поштові служби Інтернету ви знаєте? (ст. 5, усно)
2.2. Із чого складається адреса електронної поштової скриньки? (ст. 5-6, усно)
3. ВИКОНАТИ. Виконати онлайн-вправу Електронна пошта. Поштові сервери. Адреса e-mail (https://learningapps.org/view13986450). Не закривати!
4. ВИКОНАТИ. Відкриваємо зошит з інформатики
4.1. Пишемо тему уроку - Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. 
4.2. Переписати в зошит матеріал з онлайн-вправи Електронна пошта. Поштові сервери. Адреса e-mail. Фото прикріпити вчителю на перевірку в електронному щоденнику
5. ВИКОНАТИ. Відкриваємо онлайн-вправу Адреса електронної скриньки (https://learningapps.org/watch?v=p2bx1intc20
6. ВИКОНАТИ. Створюємо електронну скриньку за  інструкцією "Створення електронної скриньки на сервері Google" (посилання на інструкцію)
7. ВИКОНАТИ. Адресу власної e-mail на сервері Google ввести вчителю на перевірку в електронному щоденнику
8. ОПРАЦЮВАТИ. Вміст електронної поштової скриньки: вхідні, чернетки, відправлені (надіслані), спам, видалені (кошик),... (Підручник, ст. 8, усно)

🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Виконати у власній електронній скриньці  Дослідження №1. ЕС (перейдіть за посиланням). Результат записати в зошит та фото прикріпити вчителю на перевірку в електронному щоденнику

Урок ЕС-2  
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. Використання адресної книги та списків розсилки.
ЗАВДАННЯ:
1. ВИКОНАТИ. ТЕСТ "Поняття про поштову службу Інтернету. Тест 1"
  Посилання: ......
2. ВИКОНАТИ. Проаналізуйте на малюнку зміст полів під цифрами 1, 2, 3, 4, 5
"Вікно створення електронного листа"
3. ВИКОНАТИ. Завантажити на комп'ютері власну 
електронну скриньку на сервері Google (gmail.com), яку створили на попередньому уроці 
4. ВИКОНАТИ. Завдання №6 ст. 13 
Надішліть електронний лист на адресу електронної поштової скриньки вчительки інформатики (e-mail вчителя: ljudmila20011982@gmail.com).
Укажіть тему листа Мій край.
У тексті листа привітайтесь та опишіть одне з улюблених місць вашого краю.
Прикріпіть до листа зображення (фото) описаного в листі вашого краю.
Підпишіть лист вашим прізвищем та іменем.

🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: 

Урок ЕС-3  
ТЕМА: Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу.

ЗАВДАННЯ:
2. ВИКОНАТИ. Відповідаємо на запитання:
2.1. У чому полягає етикет електронного листування? (ст. 17)
2.2. Що таке спам? (ст. 19)
2.2. Що таке фішинг? (ст. 19)
3. ВИКОНАТИ. Працюємо з поштовим сервером GMAIL 
3.1.  Завантажити на комп'ютері власну електронну скриньку на сервері Google (gmail.com), яку створили на попередньому уроці 
3.2. Створіть новий лист. Укажіть тему листа Етикет. Спам. Фішинг
3.3. У тексті листа привітайтесь та введіть визначення понять: етикет, спам та фішинг
3.4. Знайдіть в Інтернеті правила етикету електронного листування. Вставте посилання на веб-сторінку в тексті листа.
3.5. У тексті листа передайте емоції які коментують ваш настрій після першого місяця навчання використовуючи смайли
3.6. Підпишіть лист вашим прізвищем та іменем. 
3.7. Надішліть листа вчительці інформатики на e-mail ljudmila20011982@gmail.com.

🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:


Урок ЕС-4  
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Хмарні сервіси та їх використання. Онлайн-перекладачі
ЗАВДАННЯ:
1.1.  Хмарні технології? ст. 27 + Мал. 1.23
1.2. Хмарні сервіси (послуги)? ст. 28
1.3. Провайдерист. 28
1.4. Недоліки хмарних сервісів? ст. 28
1.5. Найпопулярніші хмарні сервіси? ст. 28
1.6. Хмарні сервіси Google? Таблиця 1.2 ст. 29
1.7.  Програма-перекладач? ст. 30
2. ВИКОНАТИ. Онлайн вправа
Надіслати скріншот виконаного завдання
3.   ВИКОНАТИ. Колективна робота з папкою на Google Диску
УВАГА! Не видаляти файли інших учнів
3.1. Завантажити з мережі Інтернет до власної папки (галереї) вашого комп'ютера талісман вашого імені (квітка, рослина, планета тощо)
3.2. Перейменуйте файл власне Прізвищє та Імя. Назва талісману (наприклад, Людмила Улинець. Хризантема.jpg)
3.4. Оберіть симол +. Зі списку що відкрилося оберіть Завантажити файл
3.5. Вкажіть шлях до файлу 9який підготували) та оберіть Відкрити
3.6. На Google Диску в папці взавантажиться Ваш файл
3.7. Дослідіть які операції можна виконати з вашим файл. Оберіть на рядку де розміщено файл в кінці інструмент 
3.8. Зі списку Інші дії оберіть Інформація про файл - Деталі та перегляньте деталі файлу
3.9. Зробіть скріншот з відкритим списком деталей та надішліть вчителю на перевірку

🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: 

Урок ЕС-5
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Зберігання даних в Інтернеті та керування спільним доступом до них. Хмарні сервіси.

Надіслати вчителю посилання для перегляду до Мій заклад та Моє місто

2. ВИКОНАТИ  тест "Служби Інтернету"
🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: 


Урок ЕС-6
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Колективна робота з документами в Інтернеті. Інтернет речей
ПЛАН:
1.  ПОВТОРЮЄМО та АНАЛІЗУЄМО 
Переваги та недоліки хмарних сервісів? Ваші думки (не з Інтернету, власні приклади їх використання) 
2.  АНАЛІЗУЄМО (колективно)

 

3.  АНАЛІЗУЄМО(колективно)

4.  ВИКОНАТИ. Дано алгоритм роботи на будь-якому компютері (навіть смартфон)

5.  ВИКОНАТИ  (колективно)

🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Повторити матеріал 

Урок ЕС-7  
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Онлайнові перекладачі. Інтернет речей
ЗАВДАННЯ:
1. ВИКОНАТИ. Працюємо з Google Перекладач за інструкцією "Онлайнові перекладачі. Google Перекладач" (посилання https://drive.google.com/file/d/1jqd_NrQFJ26YAZv0ZZuRg6iqTJZ3F7CU/view?usp=sharing )
2.1. Перегляньте в Інтернеті відеоролик про Інтернет речей за адресою https://drive.google.com/file/d/1Ca68js-MglIAfQ1ziDNn6T5hhZ-PiTwI/view
2.2. Поясніть на наведених прикладах термін "розумний пристрій". 
2.3. Підготуйте повідомлення (презентація, текстовий документ, Google Документ) про використання інтернет речей і розумних пристроїв.
2.4. Надіслати результат вчителю на перевірку


ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ 
Розділу 1 "Служби Інтернету"

Немає коментарів:

Дописати коментар