ТЕМА: Поштові служби Інтернету. Інструктаж з БЖД. Створення електронної скриньки.
ЗАВДАННЯ:
1. ВИКОНАТИ. Відкриваємо підручник Інформатика 7 клас. Авторський колектив: Й.Я. РИВКІНД, Т.І. ЛИСЕНКО, Л.А. ЧЕРНІКОВА, В.В. ШАКОТЬКО. 2020. - 175 ст.
2. ВИКОНАТИ. Відповідаємо на запитання:
2.1. Що таке електронна пошта? (ст. 5, усно)2.2. Які поштові служби Інтернету ви знаєте? (ст. 5, усно)2.2. Із чого складається адреса електронної поштової скриньки? (ст. 5-6, усно)
3. ВИКОНАТИ. Виконати онлайн-вправу Електронна пошта. Поштові сервери. Адреса e-mail (https://learningapps.org/view13986450). Не закривати!
4. ВИКОНАТИ. Відкриваємо зошит з інформатики
4.1. Пишемо тему уроку - Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки.4.2. Переписати в зошит матеріал з онлайн-вправи Електронна пошта. Поштові сервери. Адреса e-mail. Фото прикріпити вчителю на перевірку в електронному щоденнику
5. ВИКОНАТИ. Відкриваємо онлайн-вправу Адреса електронної скриньки (https://learningapps.org/watch?v=p2bx1intc20)
6. ВИКОНАТИ. Створюємо електронну скриньку за інструкцією "Створення електронної скриньки на сервері Google" (посилання на інструкцію)
7. ВИКОНАТИ. Адресу власної e-mail на сервері Google ввести вчителю на перевірку в електронному щоденнику
8. ОПРАЦЮВАТИ. Вміст електронної поштової скриньки: вхідні, чернетки, відправлені (надіслані), спам, видалені (кошик),... (Підручник, ст. 8, усно)
🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Виконати у власній електронній скриньці Дослідження №1. ЕС (перейдіть за посиланням). Результат записати в зошит та фото прикріпити вчителю на перевірку в електронному щоденнику
Урок ЕС-2
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень.
Пересилання файлів. Використання адресної книги та списків розсилки.
ЗАВДАННЯ:
1. ВИКОНАТИ. ТЕСТ "Поняття про поштову службу Інтернету. Тест 1".
Посилання: ......
2. ВИКОНАТИ. Проаналізуйте на малюнку зміст полів під цифрами 1, 2, 3, 4, 5!
"Вікно створення електронного листа"
3. ВИКОНАТИ. Завантажити на комп'ютері власну електронну скриньку на сервері Google (gmail.com), яку створили на попередньому уроці
4. ВИКОНАТИ. Завдання №6 ст. 13
Надішліть електронний лист на адресу електронної поштової скриньки вчительки інформатики (e-mail вчителя: ljudmila20011982@gmail.com).
Укажіть тему листа Мій край.
У тексті листа привітайтесь та опишіть одне з улюблених місць вашого краю.
Прикріпіть до листа зображення (фото) описаного в листі вашого краю.
Підпишіть лист вашим прізвищем та іменем.
🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Урок ЕС-3
ТЕМА: Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу.
ТЕМА: Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу.
ЗАВДАННЯ:
1. ВИКОНАТИ. Відкриваємо підручник Інформатика 7 клас. Авторський колектив: Й.Я. РИВКІНД, Т.І. ЛИСЕНКО, Л.А. ЧЕРНІКОВА, В.В. ШАКОТЬКО. 2020. - 175 ст.
2. ВИКОНАТИ. Відповідаємо на запитання:
2.1. У чому полягає етикет електронного листування? (ст. 17)2.2. Що таке спам? (ст. 19)2.2. Що таке фішинг? (ст. 19)
3. ВИКОНАТИ. Працюємо з поштовим сервером GMAIL
3.1. Завантажити на комп'ютері власну електронну скриньку на сервері Google (gmail.com), яку створили на попередньому уроці3.2. Створіть новий лист. Укажіть тему листа Етикет. Спам. Фішинг3.3. У тексті листа привітайтесь та введіть визначення понять: етикет, спам та фішинг
3.4. Знайдіть в Інтернеті правила етикету електронного листування. Вставте посилання на веб-сторінку в тексті листа.
3.5. У тексті листа передайте емоції які коментують ваш настрій після першого місяця навчання використовуючи смайли3.6. Підпишіть лист вашим прізвищем та іменем.
3.7. Надішліть листа вчительці інформатики на e-mail ljudmila20011982@gmail.com.
🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Урок ЕС-4
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Хмарні сервіси та їх використання. Онлайн-перекладачі
ЗАВДАННЯ:
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Хмарні сервіси та їх використання. Онлайн-перекладачі
ЗАВДАННЯ:
1. ВИКОНАТИ (усно). Відкриваємо підручник Інформатика 7 клас. Авторський колектив: Й.Я. РИВКІНД, Т.І. ЛИСЕНКО, Л.А. ЧЕРНІКОВА, В.В. ШАКОТЬКО. 2020. - 175 ст.
1.1. Хмарні технології? ст. 27 + Мал. 1.231.2. Хмарні сервіси (послуги)? ст. 281.3. Провайдери? ст. 281.4. Недоліки хмарних сервісів? ст. 281.5. Найпопулярніші хмарні сервіси? ст. 281.6. Хмарні сервіси Google? Таблиця 1.2 ст. 291.7. Програма-перекладач? ст. 30
Надіслати скріншот виконаного завдання
3. ВИКОНАТИ. Колективна робота з папкою на Google Диску
УВАГА! Не видаляти файли інших учнів
3.1. Завантажити з мережі Інтернет до власної папки (галереї) вашого комп'ютера талісман вашого імені (квітка, рослина, планета тощо)3.2. Перейменуйте файл власне Прізвищє та Імя. Назва талісману (наприклад, Людмила Улинець. Хризантема.jpg)3.3. Перейдіть за посиланням ТАЛІСМАН. 7 клас (2023-2024 н.р.) (https://drive.google.com/drive/folders/1pJmSWpS1p7-de7Ktq8n-j4EIibydxb--?usp=drive_link)3.4. Оберіть симол +. Зі списку що відкрилося оберіть Завантажити файл3.5. Вкажіть шлях до файлу 9який підготували) та оберіть Відкрити3.6. На Google Диску в папці взавантажиться Ваш файл3.7. Дослідіть які операції можна виконати з вашим файл. Оберіть на рядку де розміщено файл в кінці інструмент3.8. Зі списку Інші дії оберіть Інформація про файл - Деталі та перегляньте деталі файлу3.9. Зробіть скріншот з відкритим списком деталей та надішліть вчителю на перевірку
🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Урок ЕС-5
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Зберігання даних в Інтернеті та керування спільним доступом до них. Хмарні сервіси.
ПЛАН:
1. ВИКОНАТИ за відео-уроком Урок 3(4). Служби Інтернету. Додатки сервісу Google. Сховище файлів Google Диск (https://youtu.be/r7NRgSApck8)
Надіслати вчителю посилання для перегляду до Мій заклад та Моє місто
2. ВИКОНАТИ тест "Служби Інтернету"
🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Урок ЕС-6
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Колективна робота з документами в Інтернеті. Інтернет речей
ПЛАН:
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Колективна робота з документами в Інтернеті. Інтернет речей
ПЛАН:
1. ПОВТОРЮЄМО та АНАЛІЗУЄМО
Переваги та недоліки хмарних сервісів? Ваші думки (не з Інтернету, власні приклади їх використання)
2. АНАЛІЗУЄМО (колективно)
3. АНАЛІЗУЄМО(колективно)
4. ВИКОНАТИ. Дано алгоритм роботи на будь-якому компютері (навіть смартфон)
5. ВИКОНАТИ (колективно)
Онлайн-вправа Параметри доступності - https://wordwall.net/play/36617/387/672
🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Повторити матеріал
Урок ЕС-7
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Онлайнові перекладачі. Інтернет речей
ЗАВДАННЯ:
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Онлайнові перекладачі. Інтернет речей
ЗАВДАННЯ:
1. ВИКОНАТИ. Працюємо з Google Перекладач за інструкцією "Онлайнові перекладачі. Google Перекладач" (посилання https://drive.google.com/file/d/1jqd_NrQFJ26YAZv0ZZuRg6iqTJZ3F7CU/view?usp=sharing )
2. ВИКОНАТИ. Підручник Інформатика 7 клас. Авторський колектив: Й.Я. РИВКІНД, Т.І. ЛИСЕНКО, Л.А. ЧЕРНІКОВА, В.В. ШАКОТЬКО. 2020. - 175 ст. ст. 62
2.1. Перегляньте в Інтернеті відеоролик про Інтернет речей за адресою https://drive.google.com/file/d/1Ca68js-MglIAfQ1ziDNn6T5hhZ-PiTwI/view.2.2. Поясніть на наведених прикладах термін "розумний пристрій".2.3. Підготуйте повідомлення (презентація, текстовий документ, Google Документ) про використання інтернет речей і розумних пристроїв.2.4. Надіслати результат вчителю на перевірку
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ
Розділу 1 "Служби Інтернету"
Немає коментарів:
Дописати коментар