ЕЛЕКТРОННИЙ ДОДАТОК: https://edodatok.com/6936-6_inf6/
Модельна навчальна програма «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пасічник О.В., Чернікова Л.А.)
ТЕМА: Інформаційні системи. Апаратна і програмна складові
інформаційної системи, їх взаємодія.
ПЛАН:
1. ЗАВАНТАЖУЄМО ПРЕЗЕНТАЦІЮ уроку
1.1. ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ1.1. АПАРАТНА СКЛАДОВА1.3. ПРОГРАМНА СКЛАДОВА
2. ВИКОНАТИ. Онлайн-вправи на повторення
3. ВИКОНАТИ. КРОСВОРД (індивідуально)
УРОК ІС+М-2
ТЕМА: Види програмного
забезпечення. Прикладне програмне забезпечення.
ПЛАН:
1. ОЗНАЙОМИТИСЯ
2. ВИКОНАТИ. Онлайн-вправи на повторення
3. ВИКОНАТИ. ТЕСТ
Операційна система (ОС). Графічний інтерфейс. Об'єкти ОС (посилання на тест надає вчитель)
4. ЗАВАНТАЖУЄМО ПРЕЗЕНТАЦІЮ уроку
ТЕМА: Поняття про ліцензії на
програмне забезпечення.
ПЛАН:
1. ВИКОНАТИ. Колективно на уроці (усно)
Аналізуємо зображення
2. ЗАВАНТАЖУЄМО ПРЕЗЕНТАЦІЮ уроку
https://view.genial.ly/63564ad4f56967001195c1a1 (ознайомитися та записати в зошиті)
2.1. ЛІЦЕНЗІЯ ТА ТИПИ ЛІЦЕНЗІЙ
3. ВИКОНАТИ. Онлайн-вправа (колективно)
4. ВИКОНАТИ. Наявність ліцензії на ОС вашого ПК (колективно та індивідуально)
4.1. Відкрити вікно з відомостями про операційну систему на вашому комп'ютері
4.2. Зробити скріншот (фото) та надіслати (прикріпити до щоденника) вчителю на перевірку
5. ВИКОНАТИ. Перевірка знань (індивідуально)
УРОК ІС+М-4
ТЕМА: Глобальна мережа Інтернет
та її сервіси. Хмарні сервіси для зберігання даних
ПЛАН:
1. ВИКОНАТИ. Повторюємо колективно на уроці (колективно)
Заповнити пропуски та записати в зошитіПідзабули? В допомогу1.1. Презентація - https://view.genial.ly/63569592e379000011be1fc31.2. Онлайн-вправа Браузери мережі Інтернет - https://learningapps.org/view8440236
2. ВИКОНАТИ
Виконати на будь-якому комп'ютері (навіть смартфон) за інструкцією. Зробити скріншот (фото) та надіслати (прикріпити до щоденника) вчителю на перевірку
3. ВИКОНАТИ
Онлайн-вправи
3.1. Хмарні сервіси Google. Тип онлайн-сервісу та їх позначення - https://learningapps.org/view4913236
3.2. Сервіси Google - https://wordwall.net/play/36615/471/767
УРОК ІС+М-5
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Хмарні сервіси для зберігання даних. Рівні й способи доступу.
ПЛАН:
1. ПОВТОРЮЄМО та АНАЛІЗУЄМО
Переваги та недоліки хмарних сервісів? Ваші думки (не з Інтернету, власні приклади їх використання)
2. ВИКОНАТИ. Індивідуально на оцінку за інструкцією
3. АНАЛІЗУЄМО(колективно)
4. ВИКОНАТИ (колективно)
Онлайн-вправа
УРОК ІС+М-6
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Колективна робота з документами в Інтернеті.
ПЛАН:
1. АНАЛІЗУЄМО (колективно)
2. ВИКОНАТИ (колективно)
3. ВИКОНАТИ. Індивідуально на оцінку за інструкцією
3.2. ПАПКА для роботи: Google Документ. Мій рідний край за посиланням
ДОДАТКОВЕ ЗАВДАННЯ. Створіть повідомлення (текстовий документ, презентація, тощо) на тему "Інтернет-ресурси для навчання, розвитку та відпочинку". Для роботи використати будь-які наявні програмні засоби (чи онлайн-застосунки)
УРОК ІС+М-7
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Інтернет-ресурси для навчання, розвитку та відпочинку.
ПЛАН:
ВИКОНАТИ (індивідуально):
1.1. Ознайомитися зі списком запропонованих Інтернет-ресурсів1.2. Зроби свій вибір! Обери один будь-який ресурс (посилання в презентації https://view.genial.ly/63595003d1f3090012d6a3fe). Виконай завдання (тема довільна), залежно від призначення та можливостей вебресурсу.1.3. Скріншот надіслати вчителю на перевірку
УРОК ІС+М-8
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Онлайн перекладачі. Поняття Інтернет речей.
ПЛАН:
1. ЗАВАНТАЖУЄМО ПРЕЗЕНТАЦІЮ уроку https://view.genial.ly/635bbab8ba042d0019d92f8b (усно, колективно)
3. ВИКОНАТИ. Розглянути та порівняти онлайн-перекладачі (усно, колективно)
4. ВИКОНАТИ (індивідуально)
4.1. Продиктувати 3 - 5 речень про себе і перекласти на англійську мову використовуючи різні онлайн-перекладачі.
4.2. Вставити в тексти в текстове повідомлення, вказавши який було використано перекладач.
4.3. Зробіть порівняльний аналіз
5. ВИКОНАТИ (індивідуально)
5.1. Перегляньте відеоролик про Інтернет речей за посиланням https://drive.google.com/file/d/1Ca68js-MglIAfQ1ziDNn6T5hhZ-PiTwI/view.5.2. Поясніть на наведених прикладах термін "розумний пристрій".5.3. Підготуйте повідомлення (презентація, тектсовий документ тощо) про використання інтернет речей і розумних пристроїв на основі переглянуто відеоролику. Графічні зображенняч з мережі Інтернет5.4. Надіслати результат вчителю на перевірку
Немає коментарів:
Дописати коментар