Урок 6 клас. Інформаційні системи та мережі

 Інформатика : підручник для 6 кл. закладів загальн. середн. освіти / І.В. Тріщук. — Тернопіль : Навчальна книга — Богдан, 2023. — 260 c. 

ЕЛЕКТРОННИЙ ДОДАТОК: https://edodatok.com/6936-6_inf6/ 
Модельна навчальна програма «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пасічник О.В., Чернікова Л.А.)

 УРОК ІС+М-1 
ТЕМА: Інформаційні системи. Апаратна і програмна складові інформаційної системи, їх взаємодія.
ПЛАН:
1.  ЗАВАНТАЖУЄМО ПРЕЗЕНТАЦІЮ  уроку 
1.1.  ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ
1.1.  АПАРАТНА СКЛАДОВА
1.3.  ПРОГРАМНА СКЛАДОВА
2.  ВИКОНАТИ. Онлайн-вправи на повторення
3.  ВИКОНАТИ. КРОСВОРД (індивідуально)

  УРОК ІС+М-2 

ТЕМА: Види програмного забезпечення. Прикладне програмне забезпечення.
ПЛАН:
1.  ОЗНАЙОМИТИСЯ 
Операційна система (ОС). Графічний інтерфейс. Об'єкти ОС (посилання на тест надає вчитель)
4.  ЗАВАНТАЖУЄМО ПРЕЗЕНТАЦІЮ  уроку 
4.1.  ПРИКЛАДНЕ ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 УРОК ІС+М-3 
ТЕМА: Поняття про ліцензії на програмне забезпечення.
ПЛАН:
1.  ВИКОНАТИ. Колективно на уроці (усно)
Аналізуємо зображення
2.  ЗАВАНТАЖУЄМО ПРЕЗЕНТАЦІЮ  уроку 
https://view.genial.ly/63564ad4f56967001195c1a1 (ознайомитися та записати в зошиті)
2.1.  ЛІЦЕНЗІЯ ТА ТИПИ ЛІЦЕНЗІЙ
3.  ВИКОНАТИ. Онлайн-вправа (колективно)
4.  ВИКОНАТИ. Наявність ліцензії на ОС вашого ПК (колективно та індивідуально)
4.1.  Відкрити вікно з відомостями про операційну систему на вашому комп'ютері
4.2.  Зробити скріншот (фото) та надіслати (прикріпити до щоденника) вчителю на перевірку 
5.  ВИКОНАТИ. Перевірка знань (індивідуально)

 УРОК ІС+М-4 

ТЕМА: Глобальна мережа Інтернет та її сервіси. Хмарні сервіси для зберігання даних
ПЛАН:
1.  ВИКОНАТИ. Повторюємо колективно на уроці (колективно)
Заповнити пропуски та записати в зошиті
Підзабули? В допомогу 
1.1. Презентація -  https://view.genial.ly/63569592e379000011be1fc3
2.  ВИКОНАТИ 
Виконати на будь-якому комп'ютері (навіть смартфон) за інструкцією. Зробити скріншот (фото) та надіслати (прикріпити до щоденника) вчителю на перевірку 
3.  ВИКОНАТИ 
Онлайн-вправи
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Хмарні сервіси для зберігання даних. Рівні й способи доступу.
ПЛАН:
1.  ПОВТОРЮЄМО та АНАЛІЗУЄМО 
Переваги та недоліки хмарних сервісів? Ваші думки (не з Інтернету, власні приклади їх використання)
2.  ВИКОНАТИ. Індивідуально на оцінку за інструкцією
3.  АНАЛІЗУЄМО(колективно)
4.  ВИКОНАТИ (колективно)
Онлайн-вправа 

 УРОК ІС+М-6 
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Колективна робота з документами в Інтернеті.
ПЛАН:
1.  АНАЛІЗУЄМО (колективно)
2.  ВИКОНАТИ  (колективно)
3.  ВИКОНАТИ. Індивідуально на оцінку за інструкцією
3.2. ПАПКА для роботи:  Google Документ. Мій рідний край за посиланням

ДОДАТКОВЕ ЗАВДАННЯ. Створіть повідомлення (текстовий документ, презентація, тощо) на тему "Інтернет-ресурси для навчання, розвитку та відпочинку". Для роботи використати будь-які наявні програмні засоби (чи онлайн-застосунки)


 УРОК ІС+М-7 
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Інтернет-ресурси для навчання, розвитку та відпочинку.
ПЛАН:
1.  ЗАВАНТАЖУЄМО ПРЕЗЕНТАЦІЮ  уроку https://view.genial.ly/63595003d1f3090012d6a3fe
ВИКОНАТИ (індивідуально):
1.1. Ознайомитися зі списком запропонованих Інтернет-ресурсів
1.2. Зроби свій вибір! Обери один будь-який ресурс (посилання в презентації https://view.genial.ly/63595003d1f3090012d6a3fe). Виконай завдання (тема довільна), залежно від призначення та можливостей вебресурсу. 
1.3. Скріншот надіслати вчителю на перевірку

 УРОК ІС+М-8 
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Онлайн перекладачі. Поняття Інтернет речей.
ПЛАН:
1.  ЗАВАНТАЖУЄМО ПРЕЗЕНТАЦІЮ  уроку https://view.genial.ly/635bbab8ba042d0019d92f8b (усно, колективно)
2.  ВИКОНАТИ. Онлайн-вправа https://wordwall.net/play/37453/143/481 (усно, колективно)
3.  ВИКОНАТИ. Розглянути та порівняти онлайн-перекладачі (усно, колективно)
3.1. Google Translate за посиланням https://translate.google.com/
3.2. Bing Microsoft Translator за посиланням https://www.bing.com/translator
4.  ВИКОНАТИ (індивідуально)
4.1. Продиктувати 3 - 5  речень про себе і перекласти на англійську мову використовуючи різні онлайн-перекладачі.
4.2. Вставити в тексти в текстове повідомлення, вказавши який було використано перекладач.
4.3. Зробіть порівняльний аналіз 
5.  ВИКОНАТИ (індивідуально)
5.1. Перегляньте відеоролик про Інтернет речей за посиланням https://drive.google.com/file/d/1Ca68js-MglIAfQ1ziDNn6T5hhZ-PiTwI/view
5.2. Поясніть на наведених прикладах термін "розумний пристрій". 
5.3. Підготуйте повідомлення (презентація, тектсовий документ тощо) про використання інтернет речей і розумних пристроїв на основі переглянуто відеоролику. Графічні зображенняч з мережі Інтернет
5.4. Надіслати результат вчителю на перевірку

Немає коментарів:

Дописати коментар