Хто володіє ........... , той володіє світом. (Уїнстон Черчілль)
П Д І О Е Я М Н В Л Н
3.1. Інфомраційні процеси https://wordwall.net/play/22399/365/4384
3.2. Основні визначення https://wordwall.net/play/38754/924/191
3.3. Одиниці вимірювання інформації https://wordwall.net/play/22399/771/8480
4. ЗАВДАННЯ. Створити QR-код та завантажити у колективну папку
4.1. Перейдіть на сайт для створення QR-кодів https://qroot.app/uk (або використати будь-який інший веб-ресурс)
4.2. Створити QR-код з текстом вашого життєвого кредо
4.3. Вказати імя графічного файлу QR-код_Прізвищє та Ім'я
4.4. Завантажити в папку QR-код з текстом вашого життєвого кредо
5. ЗАВДАННЯ. Слловничок основних визначень уроку
5.1. Переглянути зразок від вчителя Технології створення вебсайтів. Словничок (перейдіть за покликанням)
5.2. Створити комп'ютерну презентацію "Інформаційна мозаїка. Словничок"основних визначень уроку з презентації https://view.genial.ly/63828b4ef79a1b0018ec6e0f . Для створення використати будь-який програмний чи Інтернет ресурс (MS PowerPoint, Google Презентації, Canva)
5.3. Вказати ім'я файлу Словничок. ІМ. Надіслати файл (або покликання на файл для перегляду) вчителю на перевірку
УРОК ІМ-2
2.1. ...
2.2. ....
2.3. ...2.4. ...
4. ВИКОНАТИ. ТЕСТ ....
УРОК ІМ-3
Об’єкт — ...?
Властивості — це ...?
Модель — це ...?
Інформаційна модель (ІМ) — це ...?Комп’ютерне моделювання (КМ) — ...?
Інформатика : підручник для 6 кл. закладів загальн. середн. освіти / І.В. Тріщук. — Тернопіль : Навчальна книга — Богдан, 2023. — 260 c. (прочитати матеріал на ст. 243-244)
4. ВИКОНАТИ. Онлайн-вправи (усно, колективно)
4.2. Інформаційні моделі об'єктів (https://learningapps.org/view1733401)
за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2457518 (14 запитань, 10 хв., до 30.04.2024)
6. ЗАВДАННЯ.
АБО на 8 балів! Завдання. Побудувати інформаційну модель океанічних западин для вивчення на уроках географії найглибших океанічних западин, їх глибин і розподілу між океанами світуЗРАЗОК-1 виконання. Схема даних про найглибші океанічні западини (переглянути)ЗРАЗОК-2 виконання. Таблиця найглибших западин океанів
Що використати?- текстовий процесор MS Offise Word- онлайн-ресурс Google Документ (Презентації)- онлайн-ресурс bubbl.us онлайнРезультат: або графічний файл або файл формату PDFАБО на 12 балів! Завдання. Створіть інформаційну модель святкування дня народження. Форму подання моделі виберіть самостійно
Вам пропонується:
- таблиця в текстовому документі (MS Offise Word, Google Документ) зі списком (гості, пригощання тощо), зображенням та відповідними підрахунками
- проєкт в середовищі Scratch з відповідними розрахунками та виконавцями
- графічне зображення (колаж) святкування дня народження (гості, стіл, пригощання тощо) (MS Offise PowerPoint тощо)
- тощо
УРОК ІМ-4
2.1. ...
2.2. ....
2.3. ...2.4. ...
4. ВИКОНАТИ. ТЕСТ ....
УРОК ІМ-5
1. Завантажте Інтернет-ресурс для запису звуку https://vocaroo.com/
2. Запишіть у власному виконанні коротке повідомлення на тему "Мої принципи успішного навчання" (обовязково вказати відомотсі про автора)
3. Збережіть запис у файлі з іменем Успішне навчання_П.І. учня.mp34. Надішліть аудіо-файл Успішне навчання_П.І. учня.mp3_П.І. учня.mp3 вчителю на перевірку
4. ВИКОНАТИ. ПРАЦЮЄМО З КОМП'ЮТЕРОМ
Створити інформаційну модель з ребусами та QR-кодом до основних визначень уроку за інструкцією https://drive.google.com/file/d/1IRECU_ufoDbN148W-JaQEptuOR7tMS66/view?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар