Урок 6 клас. Інформаційна мозаїка

 Інформатика : підручник для 6 кл. закладів загальн. середн. освіти / І.В. Тріщук. — Тернопіль : Навчальна книга — Богдан, 2023. — 260 c. 

ЕЛЕКТРОННИЙ ДОДАТОК: https://edodatok.com/6936-6_inf6/ 
Модельна навчальна програма «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пасічник О.В., Чернікова Л.А.)
 УРОК ІМ-1 
ТЕМА: Інформація, дані, повідомлення. Види інформації, способи подання, форми представлення. Перетворення видів та форм представлення інформації.
ПЛАН:
1.  ВСТУП
1) Пропущене слово?
Хто володіє ........... , той володіє світом. (Уїнстон Черчілль)
2) Абрівіатура. Зібрати всі літери. Перша літера П
П  Д  І  О  Е  Я  М  Н  В  Л  Н 
3) Розгадати ребус
3) Що це? З якою цілью створено?
2.  ПОВТОРЮЄМО (ВИВЧАЄМО) матеріал за презентацією  уроку https://view.genial.ly/63828b4ef79a1b0018ec6e0f  

3.  ВИКОНАТИ. Тести на самоперевірку( колективно на уроці)
3.1. Інфомраційні процеси https://wordwall.net/play/22399/365/4384 
3.2. Основні визначення https://wordwall.net/play/38754/924/191 
3.3. Одиниці вимірювання інформації https://wordwall.net/play/22399/771/8480

4.  ЗАВДАННЯ. Створити  QR-код та завантажити у колективну папку 

4.1. Перейдіть на сайт для створення QR-кодів https://qroot.app/uk (або використати будь-який інший веб-ресурс)

4.2. Створити QR-код з текстом вашого життєвого кредо 

4.3. Вказати імя графічного файлу QR-код_Прізвищє та Ім'я

 5.  ЗАВДАННЯ. Слловничок основних визначень уроку 

5.1. Переглянути зразок від вчителя Технології створення вебсайтів. Словничок (перейдіть за покликанням)

5.2. Створити комп'ютерну презентацію "Інформаційна мозаїка. Словничок"основних визначень уроку з презентації https://view.genial.ly/63828b4ef79a1b0018ec6e0f . Для створення використати будь-який програмний чи Інтернет ресурс (MS PowerPoint, Google Презентації, Canva) 

5.3. Вказати ім'я  файлу Словничок. ІМ. Надіслати файл (або покликання на файл для перегляду) вчителю на перевірку

 УРОК ІМ-2 

ТЕМА: Інформаційні процеси та системи.
ПЛАН:
1.    уроку ....  (усно, колективно)

2.  ВИКОНАТИ. ....(усно, колективно)


3.  ВИКОНАТИ. Онлайн-вправи на повторення (усно, колективно)
2.1. ...
2.2. ....
2.3. ...
2.4. ...

4.  ВИКОНАТИ. ТЕСТ ....


 УРОК ІМ-3 

ТЕМА: Об'єкти, їх властивості та значення властивостей. Класифікації об'єктів.
ПЛАН:
1.  В ПОШУКАХ ВІДПОВІДЕЙ  основних понять уроку використовуючи ресурси мережі Інтернет (усно, колективно)
Об’єкт — ...?
Властивості — це ...?
Модель — це ...?
Інформаційна модель (ІМ) — це ...?
Комп’ютерне моделювання (КМ) — ...?

2.  ПРАЦЮЄМО З ПІДРУЧНИКОМ. Прочитати матеріал на ст. 243-244 (усно, колективно)

4.  ВИКОНАТИ. Онлайн-вправи (усно, колективно)

4.2. Інформаційні моделі об'єктів (https://learningapps.org/view1733401)
5.  ВИКОНАТИ. ТЕСТ 
за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2457518 (14 запитань, 10 хв., до 30.04.2024)

 6.  ЗАВДАННЯ. 

АБО на 8 балів! Завдання. Побудувати інформаційну модель океанічних западин для вивчення на уроках географії найглибших океанічних западин, їх глибин і розподілу між океанами світу

 

Що використати? 
- текстовий процесор MS Offise Word
- онлайн-ресурс Google Документ (Презентації)
- онлайн-ресурс bubbl.us онлайн
Результат: або графічний файл або файл формату PDF

АБО на 12 балів! Завдання. Створіть інформаційну модель святкування дня народження. Форму подання моделі виберіть самостійно

Вам пропонується:

- таблиця в текстовому документі (MS Offise Word, Google Документ) зі списком (гості, пригощання тощо), зображенням та відповідними підрахунками

- проєкт в середовищі Scratch з відповідними розрахунками та виконавцями

- графічне зображення (колаж) святкування дня народження (гості, стіл, пригощання тощо) (MS Offise PowerPoint тощо) 

- тощо


 УРОК ІМ-4 

ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Поняття про кодування та декодування інформації.
ПЛАН:
1.  ЗАВАНТАЖУЄМО ПРЕЗЕНТАЦІЮ  уроку ....  (усно, колективно)

2.  ВИКОНАТИ. ....(усно, колективно)


3.  ВИКОНАТИ. Онлайн-вправи на повторення (усно, колективно)
2.1. ...
2.2. ....
2.3. ...
2.4. ...

4.  ВИКОНАТИ. ТЕСТ ....


 УРОК ІМ-5 

ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Інфографіка. Мультимедія.
ПЛАН:
1.  ЗАВАНТАЖУЄМО ПРЕЗЕНТАЦІЮ  уроку https://view.genial.ly/6384b4c282b260001164a03b  (усно, колективно)
2.  ВИКОНАТИ. Онлайн-вправу(усно, колективно)
3.  ВИКОНАТИ. ПРАЦЮЄМО З КОМП'ЮТЕРОМ
Створити  звуко-запис з повідомленням 
1. Завантажте Інтернет-ресурс для запису звуку https://vocaroo.com/
2. Запишіть у власному виконанні коротке повідомлення на тему "Мої принципи успішного навчання" (обовязково вказати відомотсі про автора)
3. Збережіть запис у файлі з іменем Успішне навчання_П.І. учня.mp3
4. Надішліть аудіо-файл Успішне навчання_П.І. учня.mp3_П.І. учня.mp3 вчителю на перевірку

4.  ВИКОНАТИ. ПРАЦЮЄМО З КОМП'ЮТЕРОМ

Створити інформаційну модель з  ребусами та QR-кодом до основних визначень уроку за інструкцією https://drive.google.com/file/d/1IRECU_ufoDbN148W-JaQEptuOR7tMS66/view?usp=sharing 


Вплив інформаційних технологій на суспільство: позитивні та негативні аспекти (https://padlet.com/ljudmila2001191/padlet-kwybf89pt2tm)

Дошка пошани. Мої кращі роботи з курсу інформатики. Відгуки та пропозиції (https://padlet.com/ljudmila2001191/doschka_poschani)

Немає коментарів:

Дописати коментар