ЕЛЕКТРОННИЙ ДОДАТОК: https://edodatok.com/6936-6_inf6/
Модельна навчальна програма «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пасічник О.В., Чернікова Л.А.)
ТЕМА: Поштові служби Інтернету. Інструктаж з БЖД. Створення електронної скриньки. Надсилання повідомлень
ПЛАН:
1. ЗАВАНТАЖУЄМО ПРЕЗЕНТАЦІЮ уроку https://view.genial.ly/6360d2d67f98450011c59091 (усно, колективно)
1.1. ЕЛЕКТРОННЕ СПІЛКУВАННЯ1.2. ЕЛЕКТРОННА ПОШТА1.3. НАДСИЛАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЛИСТА
1.4. ІНСТРУМЕНТИ GOOGLE
2. ВИКОНАТИ. Аналізуємо зміст зображення (усно, колективно)
Увага! У Вас скринька на GMAIL? Ні! Створіть
3. ВИКОНАТИ. Онлайн-вправи на повторення (усно, колективно)
4. ВИКОНАТИ. ТЕСТ "Поняття про поштову службу Інтернету".
УРОК СвІ-2
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів.
ПЛАН:
1.1. СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЛИСТА1.2. ВІДКРИТТЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЛИСТА1.3. ПЕРЕСИЛАННЯ ФАЙЛІВ
1.3. ДОДАВАННЯ ЗОБРАЖЕНЬ
2. ВИКОНАТИ. Онлайн-вправи на повторення
3. ВИКОНАТИ. Аналізуємо зміст зображення (усно, колективно)
4. ВИКОНАТИ. Працюємо з поштовим сервером GMAIL
4.1. Завантажити на комп'ютері власну електронну скриньку на сервері Google (gmail.com)4.2. Створіть новий лист. Укажіть тему листа Етикет. Спам. Фішинг4.3. У тексті листа привітайтесь та введіть визначення понять: етикет, спам та фішинг
4.4. Знайдіть в Інтернеті правила етикету електронного листування. Вставте посилання на веб-сторінку в тексті листа.
4.5. У тексті листа передайте емоції які коментують ваш сьогоднішній настрій, використовуючи смайли4.6. Підпишіть лист вашим прізвищем та іменем.
4.7. Надішліть листа вчительці інформатики на e-mail ljudmila20011982@gmail.com
УРОК СвІ-3
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Використання адресної книги та списків розсилки.
ПЛАН:
1. ПРОЧИТАЙ- Контакти Google — інструмент управління контактами розроблений Google, який доступний у безкоштовній службі електронної пошти Gmail, як окремий сервіс.
- У Контактах Google можна зберігати імена, електронні адреси, номери телефонів та інші дані.
- Ви бачите пропозиції контактів у деяких сервісах Google, зокрема коли починаєте вводити ім’я в новому електронному листі в Gmail.
- Адресна книга — це список адрес електронної пошти та імен користувачів/користувачок, з якого вибирають одержувачів повідомлення.
3. ЗАВДАННЯ на оцінку. Створення Google контактів
3.1. Увійдіть в свій особистий обліковий запис Google (або батьківський).3.2. Оберіть сервіс Контакти.3.3. Додати контактні дані 3-5 однокласників- Прізвище.- Ім’я.- Електронна адреса.- Назва школи.
УРОК СвІ-4
ТЕМА: Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу.
ПЛАН:
Онлайн-вправа https://wordwall.net/play/38056/079/510
2. ОЗНАЙОМИТИСЯ (прочитай уважно)
3. ОЗНАЙОМИТИСЯ (прочитай уважно)
4. ОЗНАЙОМИТИСЯ (прочитай уважно)
5. ОЗНАЙОМИТИСЯ (прочитай уважно)
6. ОНЛАЙН-ВПРАВИ (усно)
7. ЦІКАВИНКА. Перевірити надійність паролю від власної електронної скриньки?
Перейдіть за посиланням https://uk.vpnmentor.com/tools/passwordmeter/
УРОК СвІ-5
ТЕМА: Види спілкування в Інтернеті. Інструктаж з БЖД. Месенджери. Соціальні мережі. Форуми. Чати. Веб-конференції. Правила онлайн спілкування.
ПЛАН:
1.1. СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ1.2. МЕСЕНДЖЕРИ1.3. ЧАТИ ТА ФОРУМИ
1.4. ЦИФРОВИЙ СЛІД
2. ВИКОНАТИ онлайн-вправи
2.4. Помилки в мережах Інтернет https://wordwall.net/play/38207/591/569
4. ОЗНАЙОМИТИСЯ Мережевий сленг віртувального спілкування
УРОК СвІ-6
ТЕМА: Види небезпек і загроз в Інтернеті.
ПЛАН:
1.1. ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА1.2. ЗАГРОЗИ В ІНТЕРНЕТІ1.3. КОМПЮТЕРНІ ВІРУСИ
1.4. ОЗНАКИ ЗАРАЖЕННЯ ВІРУСАМИ
1.5. КІБЕРБУЛІНГ
1.6. ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ
2. ВИКОНАТИ онлайн-вправи
АНАЛІЗУЄМО для виконання завдання 4
4. ВИКОНАТИ на оцінку практичну роботу (індивідуальна робота)
УМОВА:ЗРАЗОК-1 виконання завдання:Основні правила безпечної поведінки в Інтернеті (1 варіант)ЗРАЗОК-2 виконання завдання:Основні правила безпечної поведінки в Інтернеті (2 варіант)ЗРАЗОК-3 виконання завдання:
Основні правила безпечної поведінки в Інтернеті (3 варіант)
РЕЗУЛЬТАТ: Посилання на документ з доступом для перегляду надіслати вчителю/вчительці на перевірку
УРОК СвІ-7
ТЕМА: Персональні та конфіденційні дані. Захист особистого цифрового простору. Кібербезпека
ПЛАН:
1. МОЗКОВИЙ ШТУРМ (колективно, усно)
Персональні дані? Конфіденційність? Приватність? Конфіденційна інформація? Інформація з обмеженим доступом? Цифрове середовище? Права дитини у цифровому середовищі? Автентифікація? Як визначити чиюсь автентичність?
3. ВИКОНАТИ онлайн-вправи
УРОК СвІ-8
ТЕМА: Інтернет-залежність. Цифрова гігієна.2. МОЗКОВИЙ ШТУРМ (колективно, усно)
ПЛАН:
1. ВПІЗНАЙ СЕБЕ В КОМІКСАХ
Психологічні симптоми? Фізичні симптоми? Ознаки Інтернет-залежності?
3. ПЕРЕГЛЯНУТИ
Психологічні симптомиФізичні симптомиОзнаки Інтернет-залежності
АНАЛІЗУЄМО для виконання завдання 4
ТЕМИ ПРЕЗЕНТАЦІЙСТРУКТУРА ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Немає коментарів:
Дописати коментар