Урок 6 клас. Розділ - Алгоритми та програми

  УРОК АП-1   

ТЕМА: Поняття про об'єкт у програмуванні. Властивості об'єкта.
ПЛАН:
1.  ВИКОНАТИ  
2!!!  ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО-УРОК 
3.  ВІДКРИВАЄМО ЗОШИТ 
3.1. Пишемо тему уроку - Поняття про об'єкт у програмуванні. Властивості об'єкта.
3.2. Записати в зошит: виконавецьалгоритм, програма,  способи подання алгоритмів, сцена
 , властивості об'єкта
4.  ПРАЦЮЄМО З КОМП'ЮТЕРМ 
4.1. Scratch 2  (https://softcatalog.info/ru/programmy/scratch-2https://scratch.mit.edu/download/scratch2)
4.2. АБО  можна працювати з Скретч Онлайн (scratch.mit.edu) 
5!!!  ВІДКРИВАЄМО ПІДРУЧНИК Інформатика 6 клас. авторський колектив: Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько. 2019 р. - 131 ст.
Виконуємо в середовищі  Scratch 2 (або scratch.mit.edu)
5.1. Мал. 3.1 ст. 81 
5.2. Мал. 3.2 ст. 82 
5.3. Мал. 3.4 ст. 83 
5.4. Мал. 3.5 ст. 83 
5.5. Мал. 3.6 ст. 84 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: ? 1 - 6 ст. 89 (усно); Мал. 3.8 ст. 86 реалізувати в середовищі  Scratch

  УРОК АП-2   

ТЕМА: ІБЖ. Створення програмних об'єктів
ПЛАН:

1.  ПРАЦЮЄМО З КОМП'ЮТЕРОМ.  Створення програмних об'єктів (https://drive.google.com/file/d/1TZUC3TYM80xvVi55ZNoInJO8pTYcG_2n/view )
УВАГА! Можна виконати в  Скретч Онлайн (scratch.mit.edu)

2.  ВИКОНАТИ  та  ЗАПИСАТИ В ЗОШИТ
2.1.  Графічна форма подання алгоритму

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:  Повторити (записати в зошит):  графічна форма подання алгоритму (https://learningapps.org/view10454014), лінійні алгоритми (https://learningapps.org/view10455360)

  УРОК АП-3   

ТЕМА: ІБЖД. Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі. Події у проекті
ПЛАН:

2.  ВІДКРИВАЄМО ЗОШИТ з інформатики 
2.1. Пишемо  - Виконання алгоритму поданого у вигляді блок-схеми
2.2. Виконуємо алгоритм
УВАГА! Можна виконати в  Скретч Онлайн (scratch.mit.edu)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Створити проект Мал. 3.8 ст. 86

  УРОК АП-4   

ТЕМА: Поняття події. Види подій
1.  ПЕРЕГЛЯНУИ відео-урок "Розгалуження в алгоритмах (https://youtu.be/HVfgIwZAvSM)

2. ВІДКРИВАЄМО ЗОШИТ з інформатики:
2.1. Записуємо тему уроку - Розгалуження в алгоритмах
2.2. Записати відповідь - Який фрагмент алгоритму називають з розгалуженням? з відео-уроку
2.3. Перемалювати блок-схему повного розгалуження з відео-уроку
2.4. Перемалювати блок-схему неповного розгалуження з відео-уроку
2.5. Записати в зошит
РОЗГАЛУЖЕННЯ В SCRATCH 2 (3)
повне: якщо умова  то команда 1 інакше команда 2
неповне: якщо умова  то команда 1 

3.  ВИКОНАТИ онлайн вправу "Алгоритми з розгалуженням" (https://learningapps.org/view10992936)

4.  ПРАЦЮЄМО З КОМП'ЮТЕРОМ ст. 87-88  
4.2. Виконуємо в середовищі Scratch 2 (або scratch.mit.eduпункти 1,4 - 11 (2 та 3 пункти пропустити)

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: підготуватися до тестування

  УРОК АП-5   

ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Програмне опрацювання події
ПЛАН:

1. Повторення. Виконати онлайн вправи:

1.1. Базові конструкції алгоритмів. Заповнити пропуски. Виконати алгоритми (записати в зошит про алгоритми)
1.2. Алгоритми та програми. Алгоритми з розгалуженням
3.1) Виконати практиxно в середовищі Scrath з 4 по 10 пункти
3.2) Збережіть проект під ім'ям Мурчик та Барбос.sb2

4. Продовжуємо працювати з файлом Мурчик та Барбос.sb2
4.1) Створити (намалювати) новий спрайт М'яч з трьома образами (різні кольори заливки)
4.2) Створіть у Робочій області для спрайта М'яч скрипт за наведеним зразком:
4.3) Збережіть проект під ім'ям Мурчик. Барбос. М'яч.sb2

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Підготуватися до тестування "Базові конструкції алгоритму". Продовжити проект Мурчик та Барбос.sb2 (ст. 87- 88): виконати завдання пункту 4 уроку 13;

  УРОК АП-6   

ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Програмне опрацювання події
ПЛАН:

1. Повторення. Базові конструкції алгоритмів в середовищі Scrath

Немає коментарів:

Дописати коментар