ТЕМА: Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора
ПЛАН:
1. ВИКОНАТИ. Переглянути уважно Відео-урок "Урок -1. Опрацювання табличних даних. 7 клас.mp4 (https://drive.google.com/file/d/108DBtsR8uRX4ORW11OMpYbxR8Cwe2bIU/view)
(матеріал з підручника ст. 77 - 82)
Надіслати скріншот виконаного завдання!
3. ВИКОНАТИ. Відкриваємо зошит з інформатики:3.1. Записати тему уроку "Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора"
Надіслати фото виконаного завдання в зошиті!
🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
1) Підготуватися до тестування
1) Підготуватися до тестування
2) Перевірте наявність програми Microsoft Excel на власному ПК. Так чи ні? Введіть відповідь в текстове вікно через Електронний журнал в пункті Дистанційне завдання
Урок ЕТ-2
ТЕМА: Об'єкти електронних таблиць - аркуш, клітинка, діапазон клітинок. Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки.
ПЛАН:
1. ВІДКРИВАЄМО зошит з інформатики. Записати в зошит тему уроку "Об'єкти електронних таблиць - аркуш, клітинка, діапазон клітинок. Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки"2. ВІДКРИВАЄМО підручник з інформатики на ст. 83. Переписати в зошит Таблиця 3.1. - Властивості об'єктів табличного процесора
3. ПЕРЕГЛЯНУТИ уважно відео-урок Excel. Урок_1+2. Табличний процесор. Електронна книга (перейдіть за посиланням: https://youtu.be/zZei_DH9JnQ)
4. ВИКОНАТИ тест на оцінку (15 запитань, 10 хв.)
🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Відповідати на запитання ? 1 - 10 ст. 86 (усно)
Урок ЕТ-3
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Введення, редагування й форматування даних основних типів. Редагування та форматування електронних таблиць
ПЛАН:
1. ВІДПОВІДАЄМО. на запитання ? 1 - 10 ст. 86Надіслати файл (скріншот) вчителю на перевірку!
🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Ст. 88 - 92 (опрацювати), № 4 ст. 97
Урок ЕТ-4
ТЕМА: Формули в електронних таблиця
ПЛАН:
Надіслати файл (або посилання з доступом для перегляду) вчителю на перевірку!Якщо скріншот!? Тоді скріншот кожної клітинки в яку вводили формулу
2. ВИКОНАТИ. Онлайн-вправа
Надіслати файл (скріншот) вчителю на перевірку!
🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Створити в табличному процесору таблицю з даними за зразком Мал. 3.36 ст. 105 або Мал. 3.38 ст. 107
Урок ЕТ-5
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Адресація. Формули
ПЛАН:
2. ВИКОНАТИ онлайн-прави:
🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Урок ЕТ-7
ТЕМА: Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули
1. ВИКОНАТИ онлайн-вправа Обчислення в електронних таблицях і математика (для учнів 6-7 класів) за посиланням https://learningapps.org/view33096057
Урок ЕТ-8
ТЕМА: ІБЖД. Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули
1. ВИКОНАТИ онлайн-вправи на повторення2. ВИКОНАТИ Працюємо з компютером
Урок ЕТ-9
ТЕМА: Обчислення в електронних таблицяхПЛАН:
1. ПЕРЕГЛЯНУТИ та ВИКОНАТИ за відео-уроком Excel. Функції у формулах (перше знайомство). Туристичні змагання (https://youtu.be/DHFJHoybkgU)
Файл-заготовка скачати за посиланням Туристичні змагання.xlsx
Файл Туристичні змагання.xlsx зі змінми надіслати вчителю на перевірку
2. ВИКОНАТИ онлайн-вправу
🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Урок ЕТ-10
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Обчислення в електронних таблицяхПЛАН:
1. ВИКОНАТИ онлайн-вправу
2. ВИКОНАТИ за інструкцією
2.1. Відкрити вебсайт за адресою https://www.google.com.ua/2.2. Ввійти під власним акаунтом Google2.3. Завантажити Google Диск2.4. Створити Google Таблиці2.5. Змінити імя книги Нова таблиця на Гори світу2.6. Оформіть таблицю вказавши до 10 назв гір та їх відповідну висоту в м.кв.. Для пошуку даних використати мережу ІнтернетЗразок до 2.6.2.7. Додайте в різні комірки текст Найбільша висота:, Найменша висота:, Середнє значення:, Усього:, Різниця між найбільшою та найменшою висотою гір:Зразок до 2.7.2.8. Виконати обчислення відповідно в клітинках В12:В16 з використанням вбудованих функційПідказка до 2.8.2.9. Відкрийте доступ за посиланням для перегляду2.10. Надішліть посилання вчителю на перевірку
Урок ЕТ-11
ТЕМА: Формати даних. Ім'я комірки. Виконання обчислень за формулами. Копіювання формул. Вбудовані функції СУММ, МАКС, МИН, СРЗНАЧ.
ПЛАН:
1. ВИКОНАТИ онлайн-вправи на повторення
2. ВИКОНАТИ за відеоуроком
2.1. Завантажити файл Нарахування заробітної плати.xlsx (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1PmIZWnPUgUoq0-HsJP1eaUOewb88a75c/edit?usp=share) на власний компютер
2.2. Завантажити веб-переглядач (браузер)
2.3. Ввійти під власним акаунтом Google
2.4. Завантажити Google Диск
2.5. Завантажити на Диск файл Нарахування заробітної плати.xlsx
2.6. Відкрити файл Нарахування заробітної плати.xlsx на Google Диску
2.7. На аркуші Аркуш 1 створено таблицю нарахування заробітної плати співробітникам за місяць. Доповніть таблицю даними для кожної Посади :
- стовпець В числовими значеннями Оклад (грн)- стовпець С числовими наченнями для Відсоток премії, наприклад 5%, 10%, 12%, 15% тощо
2.8. У клітинці В1 розміщено значення розміру податків. Надайте клітинці імя Податок
2.9. Використавши формули, обчисліть для посади Інженер
- Сума премії в клітинці D4 за формулою = Оклад (грн)* Відсоток премії ,- Зарплатня за місяць в клітинці E4 за формулою = Оклад (грн) + Сума премії ,- Податок в клітинці F4 за формулою = Зарплатня за місяць * Розмір податків (В1),- До видачі в клітинці G4 за формулою = Зарплатня за місяць - Податок
2.10. Скопіюйте формили в діапазон клітинок D5:G15
2.11. Обчисліть загальну суму окладу, максимальний і мінімальний оклад, середньомісячний оклад відповідно у комірках В16:В19, використовуючі вбудовані функції СУММ (SUM), МАКС (MAX), МИН (MIN), СРЗНАЧ (AVERAGE)
2.12. Відкрийте доступ до таблиці, яка збережена на вашому Google Диску, для Читання за посиланням. Надішліть посилання вчителю на перевірку
Урок ЕТ-12
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Засоби опрацювання електронних таблиць для розв'язання навчальних і життєвих задач
ПЛАН:
ПЛАН:
2. Працюємо з комп'ютером. Виконуємо завдання вчителя3. Запишіть в зошит: Таблиця 3.4 - СУММ, СРЗНАЧ, МАКС, МИН (ст. 104);
🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: №9 ст. 109 (таблицю створити)
Урок ЕТ-13
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Засоби опрацювання електронних таблиць для розв'язання навчальних і життєвих задач
ПЛАН:
ПЛАН:
1. Повторення (колективно)
2. Працюємо з комп'ютером. Виконуємо роботу за інструкцією "ПР. Обчислення в електронних таблицях. Робота за інструкцією.pdf" (перейдіть за посиланням)
3. Продовжуємо працювати з електронною книгою ПР. Формули.xlsx.
3.1. Проаналізувати та виправити помилку в підрахунках за формулою в пункті 5.33.2. Знову виконати пункт 5.43.3. Аналогічно проаналізувати та виправити помилку в підрахунках за формулою в пункті 5.5
🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал ст. 64 - 67 (в зошит короткий конспект)
Урок ЕТ-14
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Засоби опрацювання електронних таблиць для розв'язання навчальних і життєвих задач
ПЛАН:
ПЛАН:
1. Пройти. Тест- опитування "Excel. Формули" (перейдіть за посиланням) (https://forms.gle/3YYiopJ5vGkswaiY9)3. Завдання. Створіть на окремому аркуші таблицю з даними щодо кількості часу в годинах (год. та хв., наприклад, 1 год 25 хв записати як 1,25), які ви витрачаєте на виконання домашнього завдання з декількох будь-яких навчальних предметів. Побудуйте за даними таблиці три діаграми: секторну, лінійчату та графік. Додайте заголовок, установіть один із стилей оформлення. Збережіть книгу у файлі з іменем Домашнє завдання.xlsx
🏡ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: конспект
Немає коментарів:
Дописати коментар