Урок 7 клас. Розділ - Алгоритми та програми

ПОВТОРЕННЯ:

МОВА ПРОГРАМУВАННЯ: Python

УРОК  АП-1
Тема: Мова програмування. Введення та виведення даних
ЗАВДАННЯ:
1. Опрацювати (записати, вивчити, мозковий штурм) матеріал уроку за посиланням: Урок 1-Мова програмування Python. Алфавіт. Введення та виведення даних
+ Середовище розробки і виконання проектів IDLE (завантажити для для 64bit)
+ Словник службових слів. Перші слова input та print
Домашнє завдання: Опрацювати матеріал уроку (конспект); знайти в мережі Інтернет фрагмент програми лише з службовими словами input та print на мові Python, записати в зошит

УРОК  АП-2
Тема: Змінні.  Вказівка присвоювання. Основні лінійні алгоритми роботи зі змінними
1. Опрацювати (записати в зошит, вивчити, виконати програму) матеріал уроку за посиланням: Урок 2-Мова програмування Python. Арифметичні вирази. Змінні
 


УРОК  АП-4
Тема: Арифметичні операції та вирази
Завдання:
Домашнє завдання: Програма Калькулятор (+,-,*,/) для двох чисел

УРОК  АП-4
Тема: Основні лінійні алгоритми роботи зі змінними.
Завдання:

2.Відкриваємо зошит з інформатики. Записуємо в зошит (дивитися відеоурок https://youtu.be/v2UVoP4iRY:
2.1. Базові конструкції алгоритмів;
2.2. Характерні риси лінійних алгоритмів; 
2.3. Умоу задачі про цукерки та її математичну модель; 
2.4. Текст програми про цукерки на мові програмування 

 Скріншот програми в середовищі https://www.programiz.com/python-programming/online-compiler/  надіслати вчителю на перевірку

3.Додаткове завдання. Написати текст програми до однієї з запропонованих задач:
а) Моторний човен плив 2 год. озером зі швидкістю 
v1 і 3 год. річкою зі швидкістю v2 за течією. Складіть математичну модель (словесний алгоритм + блок-схема) і проєкт для обчислення відстані (S=v*t), яку проплив човен. Виконати та записати в зошиті текст програми. Надати вчителю скріншот (фото) на перевірку
УВАГА! Формули
S1=v1*2 - відстань човна по озеру (v1 - будь-яке дійсне число вводиться з клавіатури)
S2=v2*3 - відстань човна по річці (v2 - будь-яке дійсне число вводиться з клавіатури)
S=S1+S2 - загальна відстань

АБО 

б)  На таксі Дусьці сидят x блох, а на вівчарці Ладі — y. Після того, як вівчарка і такса зустрілись і поговорили одна з одною, 12 Дусьчиних блох перейшли на Ладу, а 17 Ладиних - на Дуську. Скільки блохів тепер сидить на Ладі, а скільки на Дусьці? Виконати та записати в зошиті текст програми. Надати вчителю скріншот (фото) на перевірку

УРОК  АП-5
1. Опрацювати (записати в зошит, виконати програму) матеріал уроку за посиланням: Урок 5-Мова програмування Python. Написання програм до лінійних алгоритмів

УРОК  АП-6
Тема: Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів із розгалуженням
Завдання:

2.Записати в зошит з відео-уроку (https://youtu.be/EGnQrmbPMXY):
⏩тема уроку "Реалізація алгоритмів з розгалуженням на мові Python" 
 поняття алгоритму з розгалуженням,  
повне розгалуження на мові Python 
неповне розгалуження на мові Python 
 умову + математичну модель + текст програми до задачі "Ласощі на день народження
3. Додаткове завдання. Внести зміни до тексту програми "Ласощі на день народження" в якій  Марічка купила 1,5 кг цукерок по ціні z1 за 1 кг, 2 кг печива по ціні  z2 за 1 кг та 0,5 фруктів по ціні z3 за 1 кг. Виконати проєкт. Записати в зошит

Домашнє завдання: опрацювати матеріал уроку; підготуватися до тестування

УРОК  АП-7
Тема: Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів із розгалуженням
Опрацювати (записати в зошит, виконати програму) матеріал уроку за посиланням: Урок 7-Мова програмування Python. Написання програм до алгоритмів з розгалуженням

УРОК  АП-8
Тема: Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів із вкладеними
Завдання:
2.Записати в зошит з відео-уроку: умову, алгоритм та програму до задачі; загальну конструкція реалізація вкладеного розгалуження на мові програмування Python
3.Завдання №9 ст. 153 
Математична модель: 
1. Ввести значення x - пройдений шлях Катерини
2. Ввести значення y - пройдений шлях Тарасом
3. tk=x/5 (час який потратила на шлях Катерина)
4. tt=у/4 (час який потратив на шлях Тарас)
5. Якщо tk> tt то 
                вивести повідомлення "Катерина потратила більше часу на дорогу "
6. ... 
7. ....
8. .... 

УВАГА! Було використано формулу шляху s = v * t. 

Маємо, для визначення часу t = s/v

УРОК  АП-9
Завдання:
1. Виконати тест на тему Мова програмування Python. Перші кроки https://forms.gle/wgR1GNY9Wyc7T4pC6
2. Виконати тест-опитування на тему Мова програмування Python. Лінійні алгоритми https://forms.gle/M8QsmTpKhp9vQjqh8
3. Виконати тест-опитування на тему Мова програмування Python. Розгалуження в алгоритмах https://forms.gle/q4nv2qSujebeFm3Z6

Увага! 

Результати тестів-опитування буде повідомлено вчителем після перевірки розгорнутих питань

УРОК  АП-10

 Тема: Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів із повтореннями

Завдання:

1.Уважно переглянути відео-урок Python. Алгоритми з повторенням. Цикл з лічильником Задача про туристів за посиланням https://youtu.be/R5ApfoJCueE 
2.Відкриваємо зошит з інформатики. Записати в зошит:
2.1. Тему уроку " Створення алгоритмів із повтореннями"
2.2. Визначення циклу (дивитися відео-уроку)
2.3. Загальна конструкція циклу з лічильником на мові Python (
дивитися відео-уроку)
2.4. Умову + алгоритм + прораму задачі про туристів (дивитися відео-уроку)
3.  Додаткове завдання. Внести зміни до  програми про туристів (дивитися відео-урок): 
За першу годину туристи пройшли 3 км, а за кожну наступну годину на 0,5 км більше, ніж за попередню. Який шлях вони пройшли за 5 год.?.
4.Надіслати вчителю результат: фото конспекту, програму (можна скріншот)

УРОК  АП-11

 Тема: Інструктаж з БЖД. Використання алгоритмічних структур та змінних для розв'язання навчальних і життєвих задач

Завдання:

 

2.Записати в зошит:
2.1. Тему уроку "Використання алгоритмічних структур та змінних для розв'язання навчальних і життєвих задач"
2.2. Умови та програми задач про весілля бабусі (дивитися відео-урок): лінійна, з розгалуженням, цикл з лічильником

3. Додаткове завдання. Написати програми про весілля бабусі з такими змінами (дивитися відео-урок)

3.1. Бабуся зібралася вийти заміж. Вирішила до весілля схуднути, якщо вага більша ніж m кг. Якщо бабуся схудла, то на скільки?

3.2. Бабуся зібралася вийти заміж. Весілля через d днів. Кожного дня вона втрачала 1,5% від попередньої ваги. Яка вага бабусі через d днів?

4.Надіслати вчителю результат: фото конспекту, програм (можна скріншот)

УРОКИ  АП-12, 13

 Тема: Інструктаж з БЖД. Розв'язання навчальних і життєвих задач у середовищі програмування

Завдання:

1. Повторення

 


УВАГА! 20 питань! 24 бали! Оцінка = 24/2

3.Ще один погляд на задачі з інформатики або ”серйозні розважалки”

Тераріум) З тераріуму втекли гадюк, y кобр та z гюрз. Дов­жина кожної гадюки , кожної кобри 1м30см, а гюрзи 1м15см. Скільки метрів ядовитих зміїв втекло з те­раріуму? (лінійний алгоритм)
Злодії) На круглому городі, діаметр якого дорівнює 80 м, посадили собаку. Цього собаку посадили на ланцюг довжиною n м і прикріпили ланцюг до стовпа, який стирчить в самому центрі города. Чи залишилось на городі місце, безпечне для злодіїв? (алгоритм з розгалуженням)
Гуталін) Толя поспорив з Миколою, хто зїсть більше баночок гуталіну. Микола зїв x, а Толік — y. Визначити, хто виграв. Скільки баночок гуталіну забезпечило перемогу тому, хто виграв? (алгоритм з розгалуженням)
Дошка) Вовочка твердо вирішив стукнути старшокласника Єгора по лобі дошкою площею S кв.м. Вияснити, чи підійде для цієї справи дошка прямокутної форми шириною a см. та довжиною b см. (алгоритм з розгалуженням)
Бабусі) Компанія бабусь поїхала на мотоциклах на курси з компютерної грамотності. Попереду на мотоциклі без глу­шителя їхала одна бабуся, за нею дві, потім три і т.д. Скільки бабусь їхало на заняття, якщо приголомшені пішоходи всього нарахували N рядів? 
(цикл з лічильником)
Варення) У бабусі у шафі схована банка з вареням. В банці 650 г вареня. Онук Коля развідав, де банка і, почавши з однієї ложки, кожний наступний день зїдав на 1 ложку вареня більше. Скільки грамів вареня в банці виявить бабуся через N днів, якщо відомо, що в кожну ложку поміщається 5 г вареня? (цикл з лічильником + розгалуження)

Немає коментарів:

Дописати коментар