ПОВТОРЕННЯ:МОВА ПРОГРАМУВАННЯ: Python
+ Середовище розробки і виконання проектів IDLE (завантажити для для 64bit)+ Словник службових слів. Перші слова input та print
2.1. Базові конструкції алгоритмів;
2.2. Характерні риси лінійних алгоритмів;2.3. Умоу задачі про цукерки та її математичну модель;2.4. Текст програми про цукерки на мові програмування
Скріншот програми в середовищі https://www.programiz.com/python-programming/online-compiler/ надіслати вчителю на перевірку
а) Моторний човен плив 2 год. озером зі швидкістюv1 і 3 год. річкою зі швидкістю v2 за течією. Складіть математичну модель (словесний алгоритм + блок-схема) і проєкт для обчислення відстані (S=v*t), яку проплив човен. Виконати та записати в зошиті текст програми. Надати вчителю скріншот (фото) на перевірку
УВАГА! ФормулиS1=v1*2 - відстань човна по озеру (v1 - будь-яке дійсне число вводиться з клавіатури)S2=v2*3 - відстань човна по річці (v2 - будь-яке дійсне число вводиться з клавіатури)S=S1+S2 - загальна відстань
АБО
б) На таксі Дусьці сидят x блох, а на вівчарці Ладі — y. Після того, як вівчарка і такса зустрілись і поговорили одна з одною, 12 Дусьчиних блох перейшли на Ладу, а 17 Ладиних - на Дуську. Скільки блохів тепер сидить на Ладі, а скільки на Дусьці? Виконати та записати в зошиті текст програми. Надати вчителю скріншот (фото) на перевірку
⏩тема уроку "Реалізація алгоритмів з розгалуженням на мові Python"
⏩ поняття алгоритму з розгалуженням,
⏩повне розгалуження на мові Python,
⏩неповне розгалуження на мові Python,
⏩ умову + математичну модель + текст програми до задачі "Ласощі на день народження"
Опрацювати (записати в зошит, виконати програму) матеріал уроку за посиланням: Урок 7-Мова програмування Python. Написання програм до алгоритмів з розгалуженням
1. Ввести значення x - пройдений шлях Катерини2. Ввести значення y - пройдений шлях Тарасом3. tk=x/5 (час який потратила на шлях Катерина)4. tt=у/4 (час який потратив на шлях Тарас)5. Якщо tk> tt товивести повідомлення "Катерина потратила більше часу на дорогу "6. ...
7. ....
8. ....
УВАГА! Було використано формулу шляху s = v * t.
Маємо, для визначення часу t = s/v
1. Виконати тест на тему Мова програмування Python. Перші кроки https://forms.gle/wgR1GNY9Wyc7T4pC6
2. Виконати тест-опитування на тему Мова програмування Python. Лінійні алгоритми https://forms.gle/M8QsmTpKhp9vQjqh8
3. Виконати тест-опитування на тему Мова програмування Python. Розгалуження в алгоритмах https://forms.gle/q4nv2qSujebeFm3Z6
Увага!
Результати тестів-опитування буде повідомлено вчителем після перевірки розгорнутих питань
УРОК АП-10
Тема: Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів із повтореннями
Завдання:
1.Уважно переглянути відео-урок Python. Алгоритми з повторенням. Цикл з лічильником Задача про туристів за посиланням https://youtu.be/R5ApfoJCueE2.1. Тему уроку " Створення алгоритмів із повтореннями"
2.2. Визначення циклу (дивитися відео-уроку)2.3. Загальна конструкція циклу з лічильником на мові Python (дивитися відео-уроку)
За першу годину туристи пройшли 3 км, а за кожну наступну годину на 0,5 км більше, ніж за попередню. Який шлях вони пройшли за 5 год.?.
УРОК АП-11
Тема: Інструктаж з БЖД. Використання алгоритмічних структур та змінних для розв'язання навчальних і життєвих задач
2.1. Тему уроку "Використання алгоритмічних структур та змінних для розв'язання навчальних і життєвих задач"
2.2. Умови та програми задач про весілля бабусі (дивитися відео-урок): лінійна, з розгалуженням, цикл з лічильником
3. Додаткове завдання. Написати програми про весілля бабусі з такими змінами (дивитися відео-урок)
3.1. Бабуся зібралася вийти заміж. Вирішила до весілля схуднути, якщо вага більша ніж m кг. Якщо бабуся схудла, то на скільки?
3.2. Бабуся зібралася вийти заміж. Весілля через d днів. Кожного дня вона втрачала 1,5% від попередньої ваги. Яка вага бабусі через d днів?
4.Надіслати вчителю результат: фото конспекту, програм (можна скріншот)
УРОКИ АП-12, 13
Тема: Інструктаж з БЖД. Розв'язання навчальних і життєвих задач у середовищі програмування
Завдання:
1. ПовторенняТераріум) З тераріуму втекли x гадюк, y кобр та z гюрз. Довжина кожної гадюки 1м, кожної кобри 1м30см, а гюрзи 1м15см. Скільки метрів ядовитих зміїв втекло з тераріуму? (лінійний алгоритм)Злодії) На круглому городі, діаметр якого дорівнює 80 м, посадили собаку. Цього собаку посадили на ланцюг довжиною n м і прикріпили ланцюг до стовпа, який стирчить в самому центрі города. Чи залишилось на городі місце, безпечне для злодіїв? (алгоритм з розгалуженням)Гуталін) Толя поспорив з Миколою, хто з’їсть більше баночок гуталіну. Микола з’їв x, а Толік — y. Визначити, хто виграв. Скільки баночок гуталіну забезпечило перемогу тому, хто виграв? (алгоритм з розгалуженням)Дошка) Вовочка твердо вирішив стукнути старшокласника Єгора по лобі дошкою площею S кв.м. Вияснити, чи підійде для цієї справи дошка прямокутної форми шириною a см. та довжиною b см. (алгоритм з розгалуженням)Бабусі) Компанія бабусь поїхала на мотоциклах на курси з комп’ютерної грамотності. Попереду на мотоциклі без глушителя їхала одна бабуся, за нею — дві, потім — три і т.д. Скільки бабусь їхало на заняття, якщо приголомшені пішоходи всього нарахували N рядів?(цикл з лічильником)Варення) У бабусі у шафі схована банка з вареням. В банці 650 г вареня. Онук Коля развідав, де банка і, почавши з однієї ложки, кожний наступний день з’їдав на 1 ложку вареня більше. Скільки грамів вареня в банці виявить бабуся через N днів, якщо відомо, що в кожну ложку поміщається 5 г вареня? (цикл з лічильником + розгалуження)
Немає коментарів:
Дописати коментар