Урок 8 клас. Алгоритми та програми

 Мова програмування - Python  Середовище розробки програм -  IDLE 3.7, 3.9, ...

Завантажити програму 

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
УРОК АП-1 
ПЛАН:
1. Алгоритм? Базові конструкції алгоритмів: лінійний, з розгалуженням, з повторенням (цикл)(записуємо в зошит відповіді) 
2. Комп'ютерна програма? (ст. 148)
3. Дані: вхідні, проміжні, вихідні(ст. 148 - 149)
4. Мова програмування: універсальні, спеціальні(ст. 149)
5. Приклади мов програмування? (ст. 149)
6. Складові мови програмування: алфавіт, словник, синтаксис, семантика(ст. 149) 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Ст. 148 - 149 (опрацювати); 


УРОК АП-2  
Мова програмування - Python  
ПЛАН: 
1. Середовище розробки проєктів IDLE 3... (ст. 155) 
2. Середовище розробки проєктів IDLE складається з: (ст. 155) 
3. Бібліотека модулів(ст. 155)  
4. Завантаження вікна середовища IDLE  (виконуємо) 
5. Інтерактивний режим(ст. 156)  
6. Створити нове вікно для введення тексту проєкту(ст. 156)  
7. Для виконання проєкту потрібно? (ст. 156)  
8. Програма-інтерпретатор(ст. 156)  
9. Результат виконання проєкту(ст. 157)  

Проєкти з вікнами: 

10. Модуль tkinter? (ст. 157)  
11. from tkinter import *(ст. 156)  
12. <ім’я_вікна> = Tk()? (ст. 157)   
13. root.title(‘<текст>’)? (ст. 157)   
14. root.geometry(‘<рядок параметрів>’)? (ст. 157)   
15. root[‘bg’]=‘<колір>’? (ст. 157)    

Перший проєкт: 

16. Аналізуємо. Виконуємо (ст. 158)    

from tkinter import *
root=Tk()
root.title(‘Мій перший проєкт’)
root.geometry(‘600x400+200+100’)
root[‘bg’]=‘yellow 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Ст. 155 - 158 (опрацювати); завдання №2 ст. 160

УРОК АП-3  
ПЛАН:
1. Повторення: 
1.1. Комп'ютерна програма?
1.2. Дані: вхідні, проміжні, вихідні
Задача: На пластину прямокутної форми зі сторонами a і b см. діє сила F Н. Визначити силу тиску на пластину.
Розв'язання:
S=a*b
p=F/S
Відповідь: p
 
1.3. Приклади мов програмування? 
1.4. Складові мови програмування: алфавіт, словник, синтаксис, семантика
1.5. Середовище розробки проєктів IDLE складається з: ....?
1.6. Завантаження вікна середовища IDLE  (виконуємо) 
1.7. Інтерактивний режим?
1.8. Створити нове вікно для введення тексту проєкту?
1.9. Для виконання проєкту потрібно?
1.10. Програма-інтерпретатор
1.11. Результат виконання проєкту

2. Повторення. Проєкти з вікнами.

Аналізуємо. Виконуємо

from tkinter import *
root=Tk()
root.title(‘Калькулятор’)
root.geometry(‘750x650’)
root[‘bg’]=‘blue 

3. ВИВЧАЄМО. Події та їх обробники 

3.1. Набір подій (ст. 160) 
3.2. Обробник подій (ст. 161) 
3.3. Метод bind(ст. 163) 
3.4.Підпрограма? Процедура? Функція? Метод?(ст. 163) 
3.5. Загальному вигляді команда пов’язування обробника події з вікном, що має ім’я root, має такий вигляд: 
root.bind(‘<подія>’, <ім’я_обробника_події>) 
3.6. Таблиця 6.1  (ст. 163) 
3.7. Наприклад, якщо обробнику події Click (клацання лівої кнопки миші) надати ім’я click, то команда пов’язування цієї процедури з вікном з іменем root має такий вигляд: root.bind(‘<1>’, click)
3.8. Загальний вигляд обробника події такий:
def <ім’я_обробника_події> (event):
<команди, які будуть виконуватися під час настання події>
(англ. define – визначати, event – подія).
3.9. Команди обробника події потрібно записувати з відступом ... ?(ст. 164) 
3.10 . Середовище IDLE має деякі допоміжні засоби для написання тексту проєкту: ....? (ст. 167) 
3.11. Мал. 6.14. (ст. 164)  (розбираємо, виконуємо) 
3.12. Завдання №3 (ст. 172)  (виконуємо)  

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Ст. 170 - 171 (вивчити); Мал. 6.15. ст. 165 (розібрати); завдання №4 ст. 172 

УРОК АП-7+8 
ПЛАН УРОКУ: 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: .....

УРОК АП-9+10
ПЛАН УРОКУ: 
Мова програмування Python. Проекти з полями (Entry) (https://docs.google.com/presentation/d/1nLyol11ijjKSJd6VcVJmNewXDMwXV_QINr-RynD0sao/edit?usp=sharing)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: .....

УРОК АП-11+12
ПЛАН УРОКУ: 
....

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: .....

Немає коментарів:

Дописати коментар