Урок 8 клас. Розділ - Кодування даних та апаратне забезпечення

Кодування даних
УРОК КД-1
ТемаОпрацювання даних як інформаційний процес. Перетворення чисел з однієї системи числення в іншу (Калькулятор)
1.  Відкриваємо підручник Інформатика 8 клас. Авторський колектив: Й.Я. РИВКІНД, Т.І. ЛИСЕНКО, Л.А. ЧЕРНІКОВА, В.В. ШАКОТЬКО. 2021. - 256 ст.
2. Дайте відповіді на запитання:
2.1. У чому полягає процес опрацювання даних? (ст. 6, усно)
2.2. Які нові дані можуть бути отримані в результаті опрацювання даних про (усно):
а) кількість і ціну проданих у магазині товарів;
б) зріст учнів та учениць класу;
в) відстань між двома населеними пунктами та швидкість руху поїзда, що
курсує між ними?
3. ВИКОНАТИ. Завдання "Зріст моїх однокласників" за інструкціює (програма MS Excel (можна виконати засобами інтернет-ресурсу Google Таблиці)
5. ВИКОНАТИ. Відкриваємо зошит з інформатики
5.1. Пишемо тему уроку - Опрацювання даних як інформаційний процес. Перетворення чисел з однієї системи числення в іншу  
5.2. Записати визначення опрацювання даних (ст. 6)
5.3. Записати про системи числення: HEX, DEC, OCT, BIN 
6. ВИКОНАТИ. 
6.1. Завантажити інтернет-ресурс Калькулятор систем числення (онлайн)Переведіть свій рік народження в HEX, OCT, BIN  системи числення
6.2. В зошиті заповнюємо схему за зразком

НАДІСЛАТИ ФОТО ЗАПИСІВ В ЗОШИТІ! 

ДЗ:  🏡 Ст. 5-6 опрацювати; підготуватися до тестування

УРОК КД-2
ТемаІнструктаж з БЖД. Кодування та декодування повідомлень
2. Дайте відповіді на запитання: 3, 4, 7, 9 (ст. 8, усно)
3. Розібрати Мал. 1.2. (ст. 6, усно)Мал. 1.3. (ст. 7, усно)
4. ВИКОНАТИ. Відкриваємо зошит з інформатики
4.1. Пишемо тему уроку - Кодування та декодування повідомлень  
4.2. Записати визначення кодування та декодування повідомлень (ст. 7, найважливіше в цьому пункті) 
5. ВИКОНАТИ в зошиті письмово  завдання №2-а (ст. 8), №4 - б (ст. 8), № 7-а (ст. 8 - 9), №8 - а (ст. 9)
НАДІСЛАТИ ФОТО ЗАПИСІВ В ЗОШИТІ!
ДЗ: 🏡 Ст. 6 - 7 вивчити; завдання №3 (ст. 9)

УРОК КД-3  
ТемаІнструктаж з БЖД.  Кодування тексту й графічних даних. Таблиці кодів символів 
1.  ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО-УРОК. Кодування текстових даних. Таблиці кодів символів (https://youtu.be/KAtUkisTq1k)
3. ВИКОНАТИ. Відкриваємо зошит з інформатики
3.1. Пишемо тему уроку - Кодування текстових даних. Таблиці кодів символів 
3.2. Записати "Порівняння структури таблиць кодів символів" на ст. 11, Таблиця 1.2
4. ВИКОНАТИ в зошиті письмово  завдання №1-б (ст. 14), №2-б (ст. 14), 
НАДІСЛАТИ ФОТО ЗАПИСІВ В ЗОШИТІ!

ДЗ: 🏡 Ст. 6 - 11 (опрацювати); підготуватися до тестування 

УРОК КД-4  
ТемаДвійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду.
1. ВИКОНАТИ ТЕСТ. Одна спроба!  на теми "Кодування та декодування повідомлень. Системи числення. Таблиці кодів символів"
1.1. Завантажити в одній вкладці інтернет-ресурс Калькулятор систем числення (онлайн) для тестування
1.2. Перейдіть за посиланням: join.naurok.ua та введіть код вашого класу
Код ......

2.  ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО-УРОК  Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового кодування (https://youtu.be/wJ0SuOMu0xk)

3. ВИКОНАТИ. Відкриваємо зошит з інформатики. Пишемо тему уроку - Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового кодування 

4. ВИКОНАТИ в зошиті письмово  завдання № 6 (ст. 20
НАДІСЛАТИ ФОТО ЗАПИСІВ В ЗОШИТІ!
5. ВИКОНАТИ по можливості та виду вашого комп'ютера

 ДЗ: 🏡 Підготуватися до тестування

УРОК АПЗ-5 

ТемаПерсональний комп’ютер, його основні складові. Процесор, пристрої пам’яті, введення та виведення даних, мультимедійні пристрої.
1. ВИКОНАТИ ТЕСТ. Одна спроба!  на теми "Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду"
2. ВИКОНАТИ онлайн-вправи (повторення)
2.1. Різновиди ПК за посиланням https://wordwall.net/play/21543/200/981 
Опрацювати матеріал (усно) 
3.1. Мал. 2.1. ст. 22
3.2. Таблиця. 2.1. ст. 22 - 23
3.3. Мал. 2.3 ст. 23
3.4. Мал. 2.6 ст. 25 + Таблиця 2.2
3.5. Таблиця 2.3 ст. 27
3.6. Мал. 2.4 ст. 24
4. ВИКОНАТИ. Результат надіслати вчителю
УМОВА: На основі відомостей, розміщених у підручнику ст. 29-34 підготуйте ментальну карту (схему) зі класифікацією пристроїв введення даних. Збережіть схему у файлі з іменем Схема. Пристрої введення. П.І. учня. Клас

УРОК АПЗ-6

ТемаІнструктаж з БЖД. Визначення технічних характеристик комп’ютера і апаратних складових. Конфігурація комп’ютера під потребу. 
2.1. Види сучасних компютерів ст. 52 - 53
2.2. Конфігурація комп'ютера під потребу ст. 57
2.3. Таблиця. 2.8 ст. 58
3. ВИКОНАТИ. Результат надіслати вчителю
Одне завдання на вибір:
- або створіть схему класифікації комп’ютерів, використавши будь-яку прикладну програму (чи онлайн-ресурс). Надіслати файл з іменем Схема. Класифікація ПК. П.І. учня. Клас.
- або опишіть значення властивостей власного домашнього ПК (за зразком Таблиця.2.8 ст. 58). Результат - електронний документ. Надіслати файл вчителю на перевірку з іменем Мій ПК. Аналіз. П.І. учня. Клас.
ДЗ: 🏡 Виконати завдання уроку

УРОК АПЗ-7  

Тема: Види сучасних комп'ютерів та їх застосування
1. ВИКОНАТИ ТЕСТ на теми"Апаратне забезпечення комп'ютера" 
https://naurok.com.ua/test/join

Код ......
2. ВИКОНАТИ завдання по можливості вашого персонального комп'ютера
Робота за інструкцією. Види сучасних комп'ютерів та їх застосування 

Для виконання завдання на ПК має бути вcтановлено MS Office Word та WinRAR(архіватор) 
УРОК АПЗ-8  
Тема: Історія обчислювальних та комп’ютерних пристроїв
1.  ВИКОНАТИ. Результат надіслати вчителю
Одне завдання на вибір:
- або Завдання №2 ст. 51 Інформатика 8 клас. Авторський колектив: Й.Я. РИВКІНД, Т.І. ЛИСЕНКО, Л.А. ЧЕРНІКОВА, В.В. ШАКОТЬКО. 2021. - 256 ст.

Немає коментарів:

Дописати коментар