Створення та публікація веб-ресурсів
Урок ВЕБ-1 ПЛАН:
1. ВИКОНАТИ
1.1. Створити карту знань (ментальну карту, карту розуму, ...) за шаблоном Шаблон. Карта знань. Хмарні технології , використовуючи будь-який програмний засіб вбо онлайн ресурс https://bubbl.us/
2. ВИКОНАТИ за необхідності!1.2. Надіслати результат вчителю на перевірку як графічний файл
Створити особисту електронну скриньку (якщо немає) на Gmail. При створенні вкажіть рік народження, щоб Вам було уже більше 14 років
3. ВИКОНАТИ. Проект. Ким я хочу стати? Завдання 1. Колективна робота з онлайн ресурсом Google Таблиця
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Створити карту знань на тему "Типи сайтів, їх особливості". Надіслати вчителю на перевірку графічне зображення
ПЛАН:
1. ПЕРЕГЛЯНУТИ на повторення! (виконувати не потрібно)
Урок 3(4). Служби Інтернету. Додатки сервісу Google. Сховище файлів Google Диск (https://youtu.be/r7NRgSApck8)2. ВИКОНАТИ он-лайн вправу Хмарні сервіси Google. Тип онлайн-сервісу та їх позначення (https://learningapps.org/view4913236)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Які налаштування параметрів диска можна встановити за потреби користувача?
Урок ВЕБ-3
ПЛАН:
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Урок ВЕБ-4
ПЛАН:
Урок ВЕБ-5
ПЛАН:
Відповідаємо на запитання усно:
1.1. Елементи структури веб-сторінок: контент, елементи навігації, дизайн? ст. 105
1.2. Розібрати Мал. 4.1. ст. 106
1.3. Ергономіка? ст. 106
1.4. Ергономічний сайт? ст. 106
1.5. Складова частина ергономічного сайту? ст. 106
1.6. Рекомендації під час розробки структури вебсторінок? ст. 107
1.7. Правила, яких бажано дотримуватися для ергономічного розміщення обєктів на вебсторінках? ст. 107
2. ВИКОНАТИ завдання №1, №2 ст. 110 письмово в зошиті
Фото записів в зошиті надіслати вчителю
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: 🏡 Ст. 105 - 107 вивчити; завдання №3 ст. 110
Урок ВЕБ-6
ПЛАН:
1. ВИКОНАТИ за відео-уроком, вносячи зміни та доповнення про обрану вами вашу майбутню професію
Створювати та наповнювати контентом вебсайту з використанням вервісу Google Сайти на тематику "Моя майбутня професія"
2. ВИКОНАТИ . Адресу вебсайту надіслати вчителю на перевірку
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: 🏡 Завершити роботу над Google Сайтом. Додати сторінку Відео-колекція, на якій додайте цікаві відеоролики пов'язані з обраною вами професією
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ 3.1
---------------------------------------------------------------------------------------------
Урок ВЕБ-7
Тема: Мова описання гіпертекстових документів. Теги й атрибути
ПЛАН:
1. ПЕРЕГЛЯНУТИ (обов'язково)
Відео-повідомлення: Мова HTML-короткий опис.mp4 (https://youtu.be/1lDxGD5eBKA)
2. або ВИКОНАТИ онлайн-вправа
Мова описання гіпертекстових документів HTML. Теги й атрибути (https://learningapps.org/view16356718)
3. або ВИКОНАТИ за відео-уроком
УВАГА! Заміна вашому Блокноту? Notepad++ для Windows - Скачать https://notepad.ru.uptodown.com/windows
Урок ВЕБ-8
Тема: Інструктаж з БЖД. Створення простої веб-сторінки
ПЛАН:
1.або ВИКОНАТИ. Тест
2. або ВИКОНАТИ. Створення веб-сторінки
2.1. Візитка. Створення веб-сторінки мовою розмічування гіпертекстових документів HTML (https://youtu.be/85bN3QtIvsM)
2.2. Додаткове завдання. Продовжуємо працювати з Візиткою (переглянути інструкцію за посиланням).
2.3. Надіслати папку (архів)з двома файлами: зображення + веб-сторінка
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Урок ВЕБ-9, ВЕБ-10
Тема: Веб 2.0 і соціальні сервіси. Соціальні мережі. Онлайнові спільноти
ПЛАН:
1. ОПРАЦЮВАТИ (усно)
3. ВИКОНАТИ
5. ВИКОНАТИ . Сервіс Google Jamboard
Інтерактивна дошка:
5.1. Ознайомитися (переглянути) з ресурсом та його можливостями (перейдіть за посиланням)
5.2. ВИКОНАТИ . Створення інтерактивної дошки "Соціальні сервіси" (перейдіть за посиланням)
5.1. Ознайомитися (переглянути) з ресурсом та його можливостями (перейдіть за посиланням)
5.2. ВИКОНАТИ . Створення інтерактивної дошки "Соціальні сервіси" (перейдіть за посиланням)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Виконати завдання уроку
Урок ВЕБ-11, ВЕБ-12
Тема: Блоги. Створення та публікація повідомлень
ПЛАН:
2.3. Надайте відповіді на запитання:
- адреса головної сторінки блогу?- заголовок блогу?- панель навігації (місце розташування та зміст)?- гаджети (конкретні приклади)?- мова інтерфейсу?- автор (автори) блогу?- зворотній звязок (вказати)?- контактні дані (вказати)?- поле пошуку по блогу (наявне чи ні)?
- оновлення контенту на сторінці (переглянути в нижньому колонтитулі (підвал) сторінки)?
- класифікація блогу залежно від авторства?- класифікація блогу залежно від мети створення?- класифікація блогу залежно від типом повідомлень?
Немає коментарів:
Дописати коментар