Урок 9 клас. Розділ 3 - 3D-графіка

  УРОК 3D-1        
ТЕМА: Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації
ПЛАН:
1. ВИКОНАТИ. Переглянути відео-урок "Урок 1. Комп'ютерна графіка. Растрові та векторні графічні зображення" (https://youtu.be/ls90Q7SQhi4) для повторення матеріалу
2. ВИКОНАТИ  вправу на повторення Комп'ютерна графіка. Растрова чи Векторна? (https://learningapps.org/view4056493)
Дайте відповіді на запитанння (текстовий документ у вигляді таблиці):
1○. Що таке тривимірна графіка? (ст. 44)
2●. З якою метою будують 3D-моделі об’єктів? Які їх основні властивості?  (ст. 44)
3●. Що таке 3D-зображення? У чому їх особливість? (ст. 45)
4●. Що таке 3D-анімація? З якою метою її створюють? (ст. 45)
5●. Які галузі використання тривимірного моделювання ви знаєте? Наведіть
приклади (ст. 45-46)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал уроку
  УРОК 3D-2      
ТЕМА:  Інструктаж з БЖД. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою
ПЛАН:
1. АБО ВИКОНАТИ . Онлайн-вправа на повторення
2.  АБО ВИКОНАТИ . Створити на тему "Програми тривимірної графіки" 
Одне завдання на вибір:
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал уроку

  УРОК 3D-3     
ТЕМА:  Інструктаж з БЖД. Додавання тривимірних примітивів
ПЛАН:
1. ВИКОНАТИ  

2. ВИКОНАТИ  Працюємо з компютером
Програма: MS Offise PowerPoint
Додаткове завдання (+3 бали) :  Доповнити композицію, додавши інші фрукти (н-р, банан, вишня, апельсин тощо) на тарілці (в кошику). 
Результат: Яблука (фрукти) на тарілці.png надіслати на перевірку

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал уроку. Створити зображення за інструкцією Пейзаж. Дельфін у морі (завантажити інструкцію)

  УРОК 3D-4    
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Операції з 3-D об'єктами
ПЛАН:
Одне завдання на вибір!
1. (на 7 балів) ВИКОНАТИ завдання №1 та №2 з підручника Інформатика 9 клас. Автори: Йосип Ривкінд, Тетяна Лисенко, Людмила Чернікова, Віктор Шакотько. 2022. - 277 ст. на ст.  53. Скріншоти та відповіді на запитання надіслати в Nz.ua (електронний щоденник)
2.
(на 11 балів) ВИКОНАТИ. Працюємо з комп'ютером
2.1 Перейти на веб-ресурс Tinkercad за посиланням https://www.tinkercad.com/ 
2.2 Пройдіть процес реєстрації: 
1) Начать работу 
2) Создать персональную учетную запись
3) Вход с помощью учетной записи Google
4) Выберите акаунт
5)🔲 Я разрешаю ... - Продолжить
6) закрыть окно Welcome, .....!
2.3 Виконати завдання за відео-уроком Проєкт у Тinkercad - 3D чашка за 5 хвилин (https://youtu.be/i46_KUT_Oeoдодаючи власні зміни та доповнення
2.4  Надіслати СКРІНШОТ виконаного завдання, ЩОБ БУЛО ВИДНО ОБ'ЄМНІСТЬ ЗОБРАЖЕННЯ
Надіслати посилання вчителю на перевірку https://forms.gle/HSmvQa9frnAGxD4MA 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал уроку. Створити зображення на тему "Мій фантастичний герой" засобами веб-ресурсу Tinkercad за посиланням https://www.tinkercad.com/ 

  УРОК 3D-5    
ТЕМА: 
ПЛАН:
1. Перейти на веб-ресурс Canva за посиланням https://www.canva.com/
2. Пройдіть процес реєстрації та налаштування облікового запису: 
2.1.  Зарегистрироваться
2.2.  Регистрация через Google
2.3. Вход с помощью учетной записи Google (выбрать или ввести)
2.4.  Настройки учетной записи (Параметри облікового запису)
2.5.  Учетная запись (Ваш обліковий запис)
2.6.  Мова - Українська
3. Виконати завдання за відео-уроком Створення анімації в Canva (https://youtu.be/r7JXDhJHiZM) додаючи власні зміни та доповнення
4.  Завантажити (Скачать) файл на власний ПК.
5.  Надіслати файл Бережіть природу. П.І. учня.mp4 вчителю на перевірку

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:  Створити анімацію на будь-яку навчальну тему з будь-якого шкільного предмету, використовуючи веб-ресурс Canva за посиланням https://www.canva.com/

  УРОК 3D-6     
ТЕМА: 

ПЛАН:

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ

Колективна онлайн-дошка 
Колекція відео-уроків з мережі Інтернет. Створення графічних зображень (
https://padlet.com/ljudmila2001191/video_kolekzija)
Сделано на Padlet

Немає коментарів:

Дописати коментар