Урок 6 клас. Алгоритми та програми. Ігрові проєкти

Інформатика : підручник для 6 кл. закладів загальн. середн. освіти / І.В. Тріщук. — Тернопіль : Навчальна книга — Богдан, 2023. — 260 c. 

ЕЛЕКТРОННИЙ ДОДАТОК: https://edodatok.com/6936-6_inf6/ 
Модельна навчальна програма «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пасічник О.В., Чернікова Л.А.)

 Папка з планами до уроків 

ПОВТОРЕННЯ:
НАДАЙТЕ ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ:
1. Скільки спрайтів створено в проєкті? 
2. Які властивості встановлено у поточного (виділеного) спрайту (імя, розмір, напрям, координати х та у)?
3. З яких груп було використано команди для створення алгоритмів для спрайту Іван? Перерахуйте групи команд 
4. Які початкові координати х та у спрайта Іван перед виконанням проєкту?
5. В яку точку на сцені з координатами х та у ковзає спрайт Іван під час виконання проєкту?
6. Яке ім'я сцени в даному проєкті?

СТВОРИТИ І ДОПОВНИТИ ПРОЄКТ: 
7-9. Створити проєкт в https://scratch.mit.edu/ за поданим зразком 

РЕЗУЛЬТАТ ВИКОНАННЯ:


10. Внесіть зміни (доповнення) до проєкту для спрайту Футбол, щоб м'яч перемістився (ковзнув) до воріт коли спрайт Іван доторкається під час виконання проєкту
11. Внесіть зміни (доповнення) до проєкту для спрайту Футбол, щоб під час повторного виконання проєкту повернувся в початкову точку

1 коментар: