Урок 7 клас. Алгоритми та програми (Скретч)

УРОК АП-1 (7 клас)   

ТЕМА: Змінні. Вказівка присвоювання. Основні лінійні алгоритми роботи зі змінними
ПЛАН:

1. ВИКОНАТИ на повторення
1.1. Алгоритми та програми. Способи подання алгоритмів https://learningapps.org/view18122541
1.2. Графічна форма подання алгоритмів. Блок-схема https://learningapps.org/view10454014

Надіслати результат (файл чи фото проєкту) вчителю на перевірку

3. ВИКОНАТИ Продовжуємо працювати над проєктом
2.1. В проєкті змінити з бібліотеки тло на Blue Sky
2.2.  Змінити ім'я спрайту Спрайт 1. Вказати нове ім'я Учень
2.3. Змінити розміри спрайту. Встановити значення 125
2.4. В блок команд в ділянці скриптів на початку проєкту додайте блок надати а значення 0 
2.5. Аналогічно додайте блоки команд для відображення значення 0 для всіх інших змінних величинб, сума, різниця, добуток, ділення
2.6. Перейменуйте змінну величину різниця. Вказати нове ім'я а-б (різниця)
2.7. Аналогічно перейменуйте змінну величину ділення. Вказати нове ім'я а/б (ділення)
 2.8. Аналогічно перейменуйте змінну величину сума. Вказати нове ім'я а+б (сума)
 2.9. Аналогічно перейменуйте змінну величину добуток. Вказати нове ім'я а*б (добуток)
 
Надіслати вчителю зі змінами ФАЙЛ Операції з числами-2.sb3 (фото)  проєкту на перевірку 
4. ВІДКРИВАЄМО підручник з інформатики Інформатика 7 клас.  Авторський колектив: Й.Я. РИВКІНД, Т.І. ЛИСЕНКО, Л.А. ЧЕРНІКОВА, В.В. ШАКОТЬКО. 2020.  на ст. 120 та пишемо в зошиті заповнивши пропуски
Величини:
  - Стала величина (або константа)  - величина, значення якої .. .......... (ст. 120)
  - Змінна величина (або змінна) - величина, значення якої .... ..........(ст. 121)
  - Імя величини може складатися з.............. (ст. 121)
  - Значенням величини може бути .............. (ст. 121)

УРОК АП-2 (7 клас)   

ТЕМА: Арифметичні операції та вирази
ПЛАН:
1. ВИКОНАТИВідповідаємо на ЗАВДАННЯ 1, 3, 4 (письмово) ст. 132
2. ВИКОНАТИОбчислення значення виразу
2.1. Складіть проєкт для обчислення значення виразу (2*x+y)*(2*x-y) де x і y - довільні числа за інструкцією Обчислити значення виразу. Написати проєкт в Скретч в середовищі https://scratch.mit.edu/ 
2.2. Надіслати вчителю файл на перевірку 
3. ВИКОНАТИПрямокутник
3.1. Складіть проєкт для обчислення площі S=a*b та периметру P=2*a+2*b прямокутника, де a і b - довільні числа.
3.2. Надіслати вчителю файл на перевірку 

УРОК АП-3 (7 клас)   

ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів із арифметичними операціями та виразами
Побудувати графік функції y = 40 - 2*x
Надіслати результат (файл чи фото проєкту) вчителю на перевірку

2. ВИКОНАТИПокупки в магазині
Для святкування дня народження купили 3 кг яблук та 2 кг. бананів. Складіть проект для визначення вартості покупки.

Надіслати вчителю файл на перевірку 


УРОК АП-4 (7 клас)   

ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів із розгалуженнями.

2. 8 балів! ВИКОНАТИ Покупки в магазині
Мати дала Марічці а грн, щоб вона купила ласощі та пригостила своїх шкільних друзів на свій день народження. Марічка вирішила купити 0,8 кг цукерок і 0,5 кг печива. У магазині Марічці сподобалося цукерки по ціні х грн за 1 кг і печиво по ціні у грн за 1 кг. Чи вистачить марічці грошей на покупку? 
Петрик пройшов х год зі швидкістю 5 км/год, а Катерина  - у год зі швидкістю 4 км/год. Складіть математичну модель і проєкт для визначення, хто з них пройшов більшу відстань, коли відомо, що ці відстані різні.
УВАГА! Формула для визначення пройденої відстані S = v * t (v - швидкість, t - час)
МАЄМО!
S1 = 5 * х - відстань, яку пройшов Петрик (x - будь-яке дійсне число вводиться з клавіатури) 
S2 = 4 * y - відстань, яку пройшла Катерина (у - будь-яке дійсне число вводиться з клавіатури)

УРОК АП-5 (7 клас)   

ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів із вкладеними алгоритмічними структурами.


4. (+1 бал)ДОДАТКОВЕ ЗАВДАННЯ. 
Внесіть зміни до проєкту "Вгадай, яке число загадав компютер".  Якщо число учня більше 20 то вивести повідомлення "Увага. Ввів число більше 20і почати проєкт з початку. Якщо число учня менше 1 то вивести повідомлення "Увага. Ввів число менше 1і почати проєкт з початку

УРОК АП-6 (7 клас)   

ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів із повтореннями.

2. ВИКОНАТИ  тест-опитування на оцінку Алгоритми з повторенням (цикл) за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3057475 (12 запитань, 18 хв., 2 спроби)

УРОК АП-7 (7 клас)   

ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Розробка проектів з повторенням зі змінними.
1. ПОВТОРЮЄМО (усно)
Базові структури алгоритмів:
- лінійні,
- з розгалуженням,
- з повторенням (цикл з лічильником)
3. ВИКОНАТИ. 
в середовищі https://scratch.mit.edu/

УРОК АП-8 (7 клас)   

ТЕМА: Опис моделей у середовищі програмування. Застосування засобів програмування для побудови моделей.
1. ВИКОНАТИ відео-урок "Малюємо геометричні фігури - прямокутник та квадрат", використовуючи цикл з лічильником

2. ВИКОНАТИ (12/2 = 6 балів) ТЕСТ На Урок

УРОК АП-8 (7 клас)   

ТЕМА:Використання алгоритмічних структур та змінних для розв’язання навчальних і життєвих задач.
1. ПОВТОРЮЄМО (колективно, усно)
Базові структури алгоритмів:
- лінійні,
- з розгалуженням,
- з повторенням (цикл з лічильником)
2. ВИКОНАТИ. (колективно, усно)
Етапи створення проєкту: організаційний - підготовчий - проєктування - тестування
3. ВИКОНАТИ. (колективно виконуємо на уроці)
4. (10 б) ВИКОНАТИ. (індивідуально)

5. (+2 б) ДОПОВНЕННЯ(індивідуально)
Внесіть доповнення (зміни) до проєкту "Вгадай, яке число загадав компютер".  Якщо число учня більше 20 то вивести повідомлення "Увага. Ввів число більше 20і почати проєкт з початку. Якщо число учня менше 1 то вивести повідомлення "Увага. Ввів число менше 1і почати проєкт з початку

УРОК АП-9,10 (7 клас)   

ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Створення ігрового проекту.
1. ПЕРЕГЛЯНУТИ(колективно один з відео-роликів)
Приклади ігрових проєктів:
-> моделюємо роботу вітрової електростанції https://youtu.be/UQfvgq53Rhk 
-> стрибучий дракон https://youtu.be/4h7l6o5Vwn4 + https://youtu.be/VPG8Ciec4_Y
-> клавіатурний тренажер https://youtu.be/LQ0H4QTtGao
2. ВИКОНАТИ. (ІНДИВІДУАЛЬНО). Обрати один із запропонованих прикладів. Реалізувати в середовищі Scratch з власними змінами та доповненнями. Надіслати результта на перевірку

УВАГА! Для боржників на 4 - 7 балів
ВИКОНАТИ: 
1. Алгоритми та програми. Способи подання алгоритмів https://learningapps.org/view18122541
2. Графічна форма подання алгоритмів. Блок-схема https://learningapps.org/view10454014
3. Дати відповіді на запитання, заповнивши пропуски:
Величини:
  - Стала величина (або константа)  - величина, значення якої .. ..........
  - Змінна величина (або змінна) - величина, значення якої .... ..........
  - Імя величини може складатися з.............. 
  - Значенням величини може бути .............. 

Немає коментарів:

Дописати коментар