УРОК АП-1 (7 клас)
ТЕМА: Змінні.
Вказівка присвоювання. Основні лінійні алгоритми роботи зі змінними
ПЛАН:
1. ВИКОНАТИ на повторення
1.1. Алгоритми та програми. Способи подання алгоритмів https://learningapps.org/view18122541
1.2. Графічна форма подання алгоритмів. Блок-схема https://learningapps.org/view10454014
2. ВИКОНАТИ за відео-уроком Scratch (Скретч). Змінні та оператори. Арифметичні операції з двома числами (https://youtu.be/koyNqy5Q3VM)
Надіслати результат (файл чи фото проєкту) вчителю на перевірку
3. ВИКОНАТИ Продовжуємо працювати над проєктом
2.1. В проєкті змінити з бібліотеки тло на Blue Sky2.2. Змінити ім'я спрайту Спрайт 1. Вказати нове ім'я Учень2.3. Змінити розміри спрайту. Встановити значення 1252.4. В блок команд в ділянці скриптів на початку проєкту додайте блок надати а значення 02.5. Аналогічно додайте блоки команд для відображення значення 0 для всіх інших змінних величин: б, сума, різниця, добуток, ділення2.6. Перейменуйте змінну величину різниця. Вказати нове ім'я а-б (різниця)2.7. Аналогічно перейменуйте змінну величину ділення. Вказати нове ім'я а/б (ділення)2.8. Аналогічно перейменуйте змінну величину сума. Вказати нове ім'я а+б (сума)2.9. Аналогічно перейменуйте змінну величину добуток. Вказати нове ім'я а*б (добуток)Надіслати вчителю зі змінами ФАЙЛ Операції з числами-2.sb3 (фото) проєкту на перевірку
4. ВІДКРИВАЄМО підручник з інформатики Інформатика 7 клас. Авторський колектив: Й.Я. РИВКІНД, Т.І. ЛИСЕНКО, Л.А. ЧЕРНІКОВА, В.В. ШАКОТЬКО. 2020. на ст. 120 та пишемо в зошиті заповнивши пропуски
Величини:
- Стала величина (або константа) - величина, значення якої .. .......... (ст. 120)
- Змінна величина (або змінна) - величина, значення якої .... ..........(ст. 121)
- Імя величини може складатися з.............. (ст. 121)
- Значенням величини може бути .............. (ст. 121)
УРОК АП-2 (7 клас)
ТЕМА: Арифметичні операції та вирази
ПЛАН:
1. ВИКОНАТИ. Відповідаємо на ЗАВДАННЯ 1, 3, 4 (письмово) ст. 132
2. ВИКОНАТИ. Обчислення значення виразу
2.1. Складіть проєкт для обчислення значення виразу (2*x+y)*(2*x-y) де x і y - довільні числа за інструкцією Обчислити значення виразу. Написати проєкт в Скретч в середовищі https://scratch.mit.edu/2.2. Надіслати вчителю файл на перевірку
3. ВИКОНАТИ. Прямокутник
3.1. Складіть проєкт для обчислення площі S=a*b та периметру P=2*a+2*b прямокутника, де a і b - довільні числа.Надається інструкція в допомогу Обчислення площі та периметру прямокутника. Написати проєкт в Скретч (https://drive.google.com/file/d/17rVpOP8zSUhGIu1z_qOusMKU_4tdby2B/view?usp=share_link)3.2. Надіслати вчителю файл на перевірку
УРОК АП-3 (7 клас)
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів із арифметичними операціями та виразами
1. ВИКОНАТИ за відео-уроком Scratch. Графік лінійної функції на координатній площині (Рух, Олівець, Змінні, Оператори, Датчики) (https://youtu.be/ZxE9isXqOGc)
Побудувати графік функції y = 40 - 2*x
Надіслати результат (файл чи фото проєкту) вчителю на перевірку
2. ВИКОНАТИ. Покупки в магазині
Для святкування дня народження купили 3 кг яблук та 2 кг. бананів. Складіть проект для визначення вартості покупки. Надіслати вчителю файл на перевірку
УРОК АП-4 (7 клас)
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів із розгалуженнями.
1. ПЕРЕГЛЯНУТИ відео-урок на повторення Алгоритми з розгалуженням. Повне та неповне розгалуження. Виконання алгоритмів (https://youtu.be/ENz4izg9668)
2. 8 балів! ВИКОНАТИ Покупки в магазині
Мати дала Марічці а грн, щоб вона купила ласощі та пригостила своїх шкільних друзів на свій день народження. Марічка вирішила купити 0,8 кг цукерок і 0,5 кг печива. У магазині Марічці сподобалося цукерки по ціні х грн за 1 кг і печиво по ціні у грн за 1 кг. Чи вистачить марічці грошей на покупку?
3. + 4 бали! ВИКОНАТИ Пройдений шлях
Петрик пройшов х год зі швидкістю 5 км/год, а Катерина - у год зі швидкістю 4 км/год. Складіть математичну модель і проєкт для визначення, хто з них пройшов більшу відстань, коли відомо, що ці відстані різні.УВАГА! Формула для визначення пройденої відстані S = v * t (v - швидкість, t - час)МАЄМО!S1 = 5 * х - відстань, яку пройшов Петрик (x - будь-яке дійсне число вводиться з клавіатури)S2 = 4 * y - відстань, яку пройшла Катерина (у - будь-яке дійсне число вводиться з клавіатури)
УРОК АП-5 (7 клас)
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів із вкладеними алгоритмічними структурами.
2. ПЕРЕГЛЯНУТИ відео-урок на повторення відео-урок "Вкладені розгалуження" (перейдіть за посиланням https://youtu.be/knk2CwcagvI)
3. (11 балів)ВИКОНАТИ за відео-уроком Scratch. Змінні та оператори порівняння. Вгадай число яке загадав комп'ютер (https://youtu.be/Zr1RaSDMMps)
4. (+1 бал)ДОДАТКОВЕ ЗАВДАННЯ.
Внесіть зміни до проєкту "Вгадай, яке число загадав компютер". Якщо число учня більше 20 то вивести повідомлення "Увага. Ввів число більше 20" і почати проєкт з початку. Якщо число учня менше 1 то вивести повідомлення "Увага. Ввів число менше 1" і почати проєкт з початку
УРОК АП-6 (7 клас)
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів із повтореннями.
1. ВИКОНАТИ відео-урок на повторення Scratch. Вкладені цикли: з лічильником, з передумовою. Проєкт "Візерунок"
2. ВИКОНАТИ тест-опитування на оцінку Алгоритми з повторенням (цикл) за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3057475 (12 запитань, 18 хв., 2 спроби)
УРОК АП-7 (7 клас)
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Розробка проектів з повторенням зі змінними.
1. ПОВТОРЮЄМО (усно)
Базові структури алгоритмів:
- лінійні,
- з розгалуженням,
- з повторенням (цикл з лічильником)
2. ВИКОНАТИ. Задача про туристів (колективно)
3. ВИКОНАТИ.
Малюємо прямокутник в прямокутнику (індивідуально)в середовищі https://scratch.mit.edu/
УРОК АП-8 (7 клас)
ТЕМА: Опис моделей у середовищі програмування. Застосування засобів програмування для побудови моделей.
1. ВИКОНАТИ відео-урок "Малюємо геометричні фігури - прямокутник та квадрат", використовуючи цикл з лічильником
УРОК АП-8 (7 клас)
ТЕМА:Використання алгоритмічних структур та змінних для розв’язання навчальних і життєвих задач.
1. ПОВТОРЮЄМО (колективно, усно)
Базові структури алгоритмів:
- лінійні,
- з розгалуженням,
- з повторенням (цикл з лічильником)
2. ВИКОНАТИ. (колективно, усно)
Етапи створення проєкту: організаційний - підготовчий - проєктування - тестування
3. ВИКОНАТИ. (колективно виконуємо на уроці)
4. (10 б) ВИКОНАТИ. (індивідуально)
5. (+2 б) ДОПОВНЕННЯ. (індивідуально)
Внесіть доповнення (зміни) до проєкту "Вгадай, яке число загадав компютер". Якщо число учня більше 20 то вивести повідомлення "Увага. Ввів число більше 20" і почати проєкт з початку. Якщо число учня менше 1 то вивести повідомлення "Увага. Ввів число менше 1" і почати проєкт з початку
УРОК АП-9,10 (7 клас)
ТЕМА: Інструктаж з БЖД. Створення ігрового проекту.
1. ПЕРЕГЛЯНУТИ(колективно один з відео-роликів)
Приклади ігрових проєктів:-> моделюємо роботу вітрової електростанції https://youtu.be/UQfvgq53Rhk
-> клавіатурний тренажер https://youtu.be/LQ0H4QTtGao
2. ВИКОНАТИ. (ІНДИВІДУАЛЬНО). Обрати один із запропонованих прикладів. Реалізувати в середовищі Scratch з власними змінами та доповненнями. Надіслати результта на перевірку
УВАГА! Для боржників на 4 - 7 балів
ВИКОНАТИ:
1. Алгоритми та програми. Способи подання алгоритмів https://learningapps.org/view181225412. Графічна форма подання алгоритмів. Блок-схема https://learningapps.org/view104540143. Дати відповіді на запитання, заповнивши пропуски:Величини:- Стала величина (або константа) - величина, значення якої .. ..........- Змінна величина (або змінна) - величина, значення якої .... ..........- Імя величини може складатися з..............- Значенням величини може бути ..............
Немає коментарів:
Дописати коментар